اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهرک‌نشینان صهیونیست، کارگر فلسطینی را به شهادت رساندند

شهرک‌نشینان صهیونیست دست و پای یک کارگر فلسطینی را بستند و با ضرب و جرح، وی را به شهادت رساندند.

شهرک‌نشینان صهیونیست، کارگر فلسطینی را به شهادت رساندند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک خانواده فلسطینی اعلام کردند پسر آنها «عبدالفتاح محمد عبیات» (۳۷ ساله) از بیت‌لحم شب گذشته (چهارشنبه شب) هنگام کار در شهرک صهیونیستی «جیلو» (بنا شده بر اراضی بیت لحم) مورد ضرب و شتم شهرک‌نشنیان صهیونیست قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

فتحی عبیات برادر این شهید به «العربی الجدید» گفت، برادرش به همراه برخی اقوام دیگر در یک آپارتمان در داخل شهرک مذکور به بنایی مشغول بوده و زمانی که کار تمام می‎شود عبدالفتاح در این آپارتمان تنها می‌ماند، تلاش می‌کنند که با او تماس بگیرند اما پاسخ نمی‌دهد؛ زمانی که به آپارتمان می‌روند، می‌بینند که دست و پای عبدالفتاح بسته است و سر وی ضربه خورده و با طناب از گردن آویزان شده است.

وی ادامه داد، برادرش هیچ سابقه دشمنی با کسی نداشته و ادله نشان می‌دهد شهرک‌نشینان وی را به شهادت رسانده‌اند؛ پلیس رژیم صهیونیستی هم علیرغم آنکه مکان مذکور دوربین مداربسته دارد، در شناسایی عاملان این جنایت تعلل می‌کند.

فتحی عبیات سپس گفت، این شهید فلسطینی پنج فرزند دارد که بزرگترین آنها یازده سال و کوچکترین آنها شش ماه دارد و به تدین و اخلاق خوب معروف بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول