اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازدید فرماندار گچساران از بیمارستان 140تخت خوابی نرگسی

فرماندار گچساران گفت: با توجه به اینکه بیمارستان نرگسی گچساران در مراحل پایانی کار قرار دارد در تلاش هستیم این طرح تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

بازدید فرماندار گچساران از بیمارستان 140تخت خوابی نرگسی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرماندار گچساران از عملیات اجرایی و مراحل پایانی احداث بیمارستان 140 تختخوابی نرگسی گچساران بازدید به عمل آورد.

 علی خوانپایه در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار کرد: هم اکنون بیمارستان نرگسی  در حال احداث گچساران 92درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 وی با بیان اینکه  برای ساخت این طرح بزرگ درمانی تاکنون یک هزار میلیارد ریال هزینه شده  است ادامه داد: امسال هم570میلیاردریال اعتبار مصوب دارد که تاکنون 200 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

خوانپایه عنوان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان نرگسی گچساران در مراحل پایانی کار قرار دارد در تلاش هستیم این طرح تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

فرماندار گچساران افزود: هم اکنون شهرستان گچساران با 3 بیمارستان از جمله بیمارستان شهید رجایی، بعثت نفت و بیمارستان بی بی حکیمه گچساران دارای 304 تخت بیمارستانی است.

وی اذعان کرد: با افتتاح  بیمارستان نرگسی سرانه تخت‌های بیمارستانی این شهرستان به 444 تخت خواهد رسید.

 خوانپایه با اشاره به اینکه با به بهره برداری  رسیدن این طرح سرانه تخت بیمارستانی افزایش خواهد یافت، گفت: بیمارستان 140 تخت خوابی نرگسی سومین بیمارستان دولتی گچساران است.

 به گزارش فارس، بیمارستان 140 تختخوابی دوگنبدان  بزرگترین بیمارستان در حال ساخت گچساران است که در زمینی به مساحت چهار هکتار در دست  احداث است.

این بیمارستان  در زمینی به مساحت 40هزار متر مربع با زیربنای 10هزار و700متر مربع در 6 طبقه و 2 بلوک  در حال ساخت است.

 بیمارستان نرگسی گچساران  دارای بخش های اورژانس با 25 تخت، درمانگاه، «سی سی یو» با چهار تخت، 6 تخت «آی سی یو»، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

 کار ساخت این بیمارستان واقع در میدان نرگسی دوگنبدان از مرداد ماه 92 آغاز شده در چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول