اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

پرداخت‌ همه صورت‌حساب‌های پیمانکاران شاغل طرف قرارداد فرودگاه امام

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با وجود کاهش درآمد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به علت مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، تاکنون همه صورتحساب های پیمانکاران شاغل طرف قرارداد پرداخت شده است.

پرداخت‌ همه صورت‌حساب‌های پیمانکاران شاغل طرف قرارداد فرودگاه امام

‌به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، چندی پیش برخی کارکنان یک شرکت پیمانکار در فرودگاه امام خمینی (ره) به این رسانه اعلام کردند که ‌برخی شرکت‌‌های پیمانکار فعال در فرودگاه امام خمینی (ره) طرف قرارداد شرکت شهر فرودگاهی‌، حقوق پرسنل خود را با تأخیرات چند ماهه پرداخت می‌کنند و مدعی هستند چون فرودگاه امام خمینی (ره) پولی به آنها نمی‌دهد، حقوق پرسنل به تأخیر می‌افتد.

برای نمونه تعدادی از کارکنان یکی از این شرکت‌ها در واحد هدایت هواپیماها روی تاکسی‌وی، در نامه‌ای به خبرگزاری فارس، از عدم پرداخت چند ماهه خود گله‌مند بوده و خواستار پیگیری این رسانه‌ شده‌اند.

در این‌باره موضوع را از «مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)» پیگیری کردیم و پرسیدیم چه تمهیداتی برای به موقع‌سازی پرداخت‌ها به شرکت‌های پیمانکار انجام شده است؟

محمدمهدی کربلایی در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر عدم پرداخت چند ماهه حقوق کارکنان نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) همواره به پیمانکاران شاغل تاکید می‌کند که طبق قرارداد فی مابین نسبت به پرداخت حقوق شاغلان در تاریخ مقرر اقدام کنند و این موضوع توسط ناظران به دقت نظارت می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تصریح کرد: با وجود کاهش درآمد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به علت مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکنون همه صورت‌حساب‌های پیمانکاران شاغل طرف قرارداد پرداخت شده و پیمانکاران نیز مکلف به پرداخت حقوق پرسنل خود هستند.

کربلایی اضافه کرد: اما در مورد نامه ارسال شده به خبرگزاری فارس لازم به توضیح است که انجام امور هدایت هواپیماها بر روی «تاکسی وی» مربوط به شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت‌های هواپیمایی است و شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مسئولیتی در قبال تامین هزینه و پرداخت حقوق آنها ندارد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول