اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش‌های کاربران به سلامتی رهبر انقلاب/ بی عصا آمده‌ای چشم عدو کور شود

شایعه‌پراکنی‌هیا مغرضانه در خصوص سلامتی رهبر انقلاب و حضور ایشان در دیدار روز گذشته موجی از واکنش‌ها درباره سلامتی و حضور رهبر انقلاب ایشان در این دیدار به راه انداخت.

واکنش‌های کاربران به سلامتی رهبر انقلاب/ بی عصا آمده‌ای چشم عدو کور شود

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، هفته گذشته رسانه‌های بیگانه بار دیگر دست به شایعه‌پراکنی زدند و به یکباره موجی را به راه انداختند با هدف القای بیماری رهبر انقلاب با هدف نا امید کردن مردم. این شایعه‌پراکنی‌ها ادامه داشت تا اینکه مهدی فضائلی، عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه شخصی خود نوشت: به کوریِ چشم دشمنان و به فضل الهی و با دعای خیر ارادتمندان رهبر انقلاب، سلامت و با نشاط به انجام برنامه‌های خود طبق روال مشغول هستند.

از روز گذشته اما با حضور رهبر انقلاب در دیدار با خانواده شهید سلیمانی و دست‌اندکاران ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی موجی از واکنش‌ها درباره سلامتی و حضور رهبر انقلاب در این دیدار به راه افتاد که گوشه‌ای از آن در ادامه آمده است.

این واکنش‌ها فقط مختص ایرانیان هم نبود،‌ در میان واکنش‌ها حتی واکنش کاربران کشورهای همسایه نیز به چشم می‌خورد؛ در کاربر با زبان پشتو این‌گونه واکنش نشان دادند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول