اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نیکبخت: تراکتور بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد/ همیشه به پیشکسوتان احترام گذاشته‌ام

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من همیشه به پیشکسوتان و مربیان مختلف احترام گذاشتم و تلاش کردم که تحت هیچ شرایطی به هیچ فردی توهین نکنم.


نیکبخت: تراکتور بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد/ همیشه به پیشکسوتان احترام گذاشته‌ام

علی نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت تیم فوتبال تراکتور قبل از بازی با پیکان اظهار داشت: به دلیل فشردگی بین بازی‌ها، نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید برای دیدار مقابل پیکان تمرین کنیم. ما تنها دو جلسه تمرینی برای دیدار مقابل این تیم برگزار کردیم، اما با این حال کاملاً آماده هستیم. 

وی با اشاره به اظهاراتش درمورد عملکرد کادر فنی پیشین تراکتور، خاطرنشان کرد: متأسفانه از اظهارات من یک سوءتفاهمی به وجود آمده است. ابتدا باید به آقای منصوریان و همکارانش در کادر فنی خسته نباشید بگویم که برای موفقیت تراکتور زحمات زیادی کشیدند.

مربی تیم فوتبال تراکتور یادآور شد: با توجه به شرایط موجود و محدودیت جذب بازیکنان خارجی، آقای منصوریان نفرات خوبی را به تیم تراکتور آورده است. بازیکنانی که ما در اختیار داریم، بازیکنان بسیار خوبی هستند و میل به پیشرفت در آنها دیده می‌شود و برای دیده شدن به کمی زمان نیاز دارند. 

نیکبخت ادامه داد: همیشه به پیشکسوتان و مربیان  مختلف احترام گذاشتم و تلاش کردم که تحت هیچ شرایطی به هیچ فردی توهین نکنم تا باعث رنجش وی شوم. آقای منصوریان در مدت حضورش در تبریز نیز از هیچ تلاشی برای موفقیت این تیم دریغ نکرده است و قطعاً هواداران فهیم تیم تراکتور نیز قدردان زحمات ایشان هستند.

 

انتهای پیام /ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول