اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استقرار راهداران در تمام راه‌های سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از استقرار راهداران در تمام راه‌های استان سمنان خبر داد و گفت: تدوین برنامه جامع و مدون ایمنی راه‌های این استان در دستور کار قرار گیرد.

استقرار راهداران در تمام راه‌های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، با بیان اینکه بیشترین سوانح جاده‌ای استان سمنان واژگونی خودرو است، اظهار کرد: در راستای کاهش تصادفات رانندگی به‌خصوص واژگونی، رفع نقاط حادثه‌خیز در چندین نقطه استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عدم شناخت از مسیر و خستگی رانندگان در مسیر از دیگر عوامل این حوادث است، گفت: یکی از بحث‌ها مهمی که امروز باید پیگیری شود، بحث ایمنی راه‌های استان در کریدور غرب به شرق و شمال به جنوب بوده که در این راه تلاش خوبی توسط راهداری صورت گرفته است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه حدود ۲۰ میلیون زائر رضوی سالانه از مسیر استان سمنان تردد می‌کنند، تأکید کرد: باید با یک نگاه ویژه، برنامه مدون و جامعی در خصوص ایمنی راه‌های استان تدوین شود که همه جوانب را در نظر گیرد.

فخری با بیان این‌که مسافران در حدود ۶۴۰ کیلومتر از طول سفر خود را در مسیر جاده‌های استان سمنان طی می‌کنند و بیشترین حجم ترددها در کریدور شرق به غرب در استان سمنان است، گفت: در راستای رفع نقاطی که بیشترین حوادث رانندگی در آنها رخ می‌دهد، اقدامات خوبی صورت گرفته؛ اما هنوز هم نقاطی هستند که شناسایی شده و باید با تلاش مسؤولان ذی‌ربط اقدامات ایمنی در آنها انجام شود.

وی از استقرار راهداران در تمام راه‌های استان سمنان خبر داد و گفت: در گردنه آهوان که بیشترین سوانح رانندگی را در زمان بارش و نزولات جوی دارد، خوشبختانه زیرساخت‌های خوبی برای میزبانی جاده‌ای از خودروها و مسافران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2568/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول