اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بهره‌برداری از تاسیسات فاضلاب در ۳ روستای زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تاسیسات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در سه روستای «تهم، نصیرآباد و پری» به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از تاسیسات فاضلاب در ۳ روستای زنجان

علیرضا جزءقاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تاسیسات فاضلاب در سه روستا از توابع شهرستان زنجان، خرم‌دره و ماهنشان آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب روستای تهم، ظرفیت 211 متر مکعب در شبانه‌روز را دارد، عنوان کرد: تصفیه‌خانه این روستا جمعیتی بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ نفر را از خدمات خود بهره‌مند می‌کند.

وی با بیان اینکه عملیات لوله‌گذاری شبکه قاضلاب روستای تهم به طول بیش از 8 هزار و 600 متر انجام شده است، گفت: خط انتقال نیز در روستای تهم پیشرفت 90 درصدی دارد.

جزءقاسمی از پیشرفت 38 درصدی تصفیه خانه فاضلاب روستای «تهم» خیر داد و گفت: ایجاد تاسیسات فاضلاب برای این روستا با توجه به مجاورت با سد تهم جزو اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به مجاورت روستای نصیرآباد با رودخانه‌ای در جنوب این روستا و مخاطرات نفوذ فاضلاب روستا به این رودخانه اشاره کرد و افزود: تصفیه خانه روستای «نصیر آباد» با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی به روش SBR احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه تاسیسات فاضلاب در روستای «پری» ایجاد شده است، عنوان کرد: این تصفیه خانه دارای 151 متر مکعب ظرفیت در شبانه‌روز است و هم‌اکنون بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول