اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سلطانی فر: پرسپولیس بعد از 27 سال قهرمان آسیا می شود/به احتمال زیاد به قطر می روم

وزیر ورزش و جوانان گفت: یک ملت پشت پرسپولیس است و بعد از ۲۷ سال که نتوانستیم قهرمان آسیا شویم پرسپولیس می تواند قهرمانی این دوره را به دست بیاورد.

سلطانی فر: پرسپولیس بعد از 27 سال قهرمان آسیا می شود/به احتمال زیاد به قطر می روم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی فر در پایان فینال لیگ برتر کشتی آزاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم خیلی از لیگ هایمان را برگزار کنیم. لیگ هندبال فوتسال  و  خیلی دیگر از لیگ های کشور به خوبی برگزار شد.

وی افزود:در این بین توانستیم لیگ کشتی آزاد و فرنگی برگزار کنیم. در آستانه المپیک هستیم و هر چقدر این لیگ ها بهتر برگزار شود به آماده سازی ورزشکاران کمک زیادی خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص پیش‌بینی‌اش از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: قطعا پرسپولیس قهرمان خواهد شد. یک ملت پشت پرسپولیس است و بعد از ۲۷ سال که نتوانستیم قهرمان شویم پرسپولیس قهرمان می‌شود. سه بار به فینال رفته ایم که تیم های ذوب آهن و سپاهان و خود پرسپولیس این کار را انجام داده اند. 

سلطانی فر در رابطه با برگزاری لیگ کشتی گفت: با توجه به محدودیت های پیش آمده بابت کرونا به مسئولین فدراسیون کشتی تبریک می‌گویم که توانستند مسابقات را به خوبی برگزار کنند و پروتکل‌ها را رعایت کنند. این لیگ توانست کشتی گیران را آماده المپیک کند. برگزار لیگ های مختلف می تواند مارا برای المپیک آماده کند.

سلطانی فر در رابطه با حضورش در فینال لیگ قهرمان آسیا گفت: هنوز مشخص نیست ولی به احتمال زیاد برای این مسابقه به قطر می‌روم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول