اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

صنوف خواستار وام‌ کم بهره و کاهش مالیات در ایام کرونا‌

رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا اصناف در زمینه تعطیلی‌ها پیشگام بود اما اگر جامعه بزرگ اصناف با توجه به فشار اقتصادی تعطیل شود چه کسی معیشت، اجاره بها و مالیات این بخش قابل توجه جامعه را پرداخت خواهد کرد و به عنوان نماینده صنوف از دولت خواستار ارائه وام‌های کم بهره و کاهش مالیات‌ها هستیم.

صنوف خواستار وام‌ کم بهره و کاهش مالیات در ایام کرونا‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، روح اله اسماعیلی بعد ازظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر رعایت های پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف اظهار داشت: شب یلدا از دیرباز یکی از شب‌های مهم در فرهنگ ایرانیان است و پیام‌های مختلفی دارد اما امسال با توجه به بیماری کرونا و حفظ سلامتی اطرافیان مان باید از دورهمی‌های خانوادگی پرهیز شود تا شیرینی این شب به کام مان تلخ نشود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتستان ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا اصناف در زمینه تعطیلی‌ها پیشگام بود اما اگر جامعه بزرگ اصناف با توجه به فشار اقتصادی تعطیل شود چه کسی معیشت، اجاره بها و مالیات این بخش قابل توجه جامعه را پرداخت خواهد کرد و به عنوان نماینده صنوف از دولت خواستار ارائه وام‌های کم بهره و کاهش مالیات‌ها هستیم.

وی عنوان کرد: با توجه به تصمیم ستاد کرونا در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر ماه از ساعت ۱۸ اصناف ملزم به تعطیلی هستند و ما نیز به عنوان خدمتگزار مردم از تمامی اعضای جامعه خواهان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک تا قطع زنجیره بیماری کرونا هستیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: وضعیت خسارت سیل به صنوف شهر وحدتیه و دیگر مناطق شهرستان مورد بررسی و ارزیابی کارشناسان قرار گرفته است و دولت ضمن همراهی با صنوف برای برگزاری مجازی شب یلدا برای مردم بسته‌های اینترنتی را مهیا کند تا دورهمی‌ها کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول