اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم معرفی دستاوردهای شهید سلیمانی به جامعه

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در فارس بر لزوم معرفی دستاورهای شهید سلیمانی به‌عنوان الگویی برای جامعه تاکید کرد.

لزوم معرفی دستاوردهای شهید سلیمانی به جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار لطف الله یدالهی در جسله ستاد اولین سالگرد بزرگداشت سردار شهید سلیمانی استان فارس با بیان اینکه تلاش ها و فعالیت های سردار سلیمانی در بخش امنیتی و نظامی برای مردم محسوس است اظهار داشت: باید دستاوردها و تلاش های این شهید در سایر حوزه ها که نیز بسیار ارزشمند است به جامعه معرفی شود.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی دستاوردهای بسیار ارزشمندی برای انقلاب اسلامی داشته که حوزه امنیتی و نظامی برای مرد و محسوس است گفت: از شهید سلیمانی می توان به عنوان یک الگو و یک روش نام برد چرا که این شهید مظلوم بود و کسی تا زمانی که مظلوم نباشد جاذبه پیدا نمی کند همانند امام حسین که در کربلا مظلوم واقع شد.

سردار یدالهی تصریح کرد: درحوزه های مختلف در جامعه از جمله اقتصادی، عمرانی، سیاسی، فرهنگی و غیره اگر نگاهی داشته باشیم می بینیم مکتب شهید سلیمانی در آن آشکار است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در فارس با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در خارج از مرزها نیز دستاوردهای بسیاری برای انقلاب اسلامی و جهان اسلام به وجود آورد، افزود: از جمله این دستاوردها را می توان در جبهه فلسطین، یمن، عراق،  سوریه و سایر کشورهای جبهه مقاومت و اسلامی مشاهده کرد.

وی ادامه داد: دشهید سلیمانی وابسته به هیچ جناحی نبود بلکه ذوب در ولایت بود و همین خصلت شهید سلیمانی بود که اورا سردار دلها کرد.

یدالهی گفت: نباید طوری وانمود کنیم برای جامعه و جوانان که شهید سلیمانی دست نیافتنی است؛ چرا که هم اکنون جوانان بسیاری هستند که بهتر از جوانان اوایل انقلاب و دفاع مقدس هستند و می توانند در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند پس باید کاری کنیم که شهید سلیمانی که داشته هایش متعلق به اسلام، رهبری و انقلاب است الگوی واقعی برای نسل جوان شود.

در ادامه این جلسه نیز مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و دبیر ستاد بزرگداشت ستاد اولین سالگرد شهید سلیمانی فارس، گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای پاسداشت این شهید در استان فارس پرداخت و گفت: بعداز انقلاب اولین جلسه ستاد بزرگداشتی است که در محضر مقام معظم رهبری تشکیل می شود و این نشانگر جایگاه این شهید والامقام است.

سرهنگ کوشکی تصریح کرد: برنامه های پیش بینی شده در بزرگداشت اولین سالگرد سردار شهید سلیمانی در سطح استان فارس شامل تبلیغات محیطی در سطح استان، برگزاری مسابقه دلنوشته، برنامه ویژه رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای فارس، ویژه برنامه بزرگداشت شهید در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با سخنرانی همرزم شهید، تهیه محتوا و انتشار در فضای مجازی، چاپ و انتشار کتاب، تهیه مصاحبه با همرزمان شهید در استان فارس، فراخوان جمع آوری خاطرات همرزمان شهید در استان فارس که مدافعین حرم بودند و دیگر برنامه ها که توسط ادارات و سازمانها برنامه ریزی شده است.

وی افزود: جلسه ای نیزبا حضور نماینده محترم ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ومسئولین ارشد استان هفته آینده تشکیل برنامه های ستاد نهایی و ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول