اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

لزوم استفاده از ظرفیت خادمیاران رضوی در طرح شهید سلیمانی

فرماندار یزد با اشاره به فعالیت قابل توجه خادمیاران رضوی در بحران کرونا، بر استفاده از ظرفیت کانون‌های خدمت و خادمیاران رضوی در اجرای هر چه بهتر طرح شهید قاسم سلیمانی تاکید کرد.

لزوم استفاده از ظرفیت خادمیاران رضوی در طرح شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سیدمحمد رستگاری در نشست مشترک مدیران کانون‌های خدمت رضوی و اعضای شورای کانون مرکزی خادمیاری این استان، حضور مستمر خادمیاران را موجب دلگرمی همه افراد جامعه به ویژه دست اندرکاران کادر درمان دانست و اظهار کرد: این حضور باید پررنگ تر از قبل صورت گیرد.

وی با بیان این‌که در موج سوم کرونا هزینه سنگینی بر ما تحمیل شده، ابراز نگرانی کرد که با توجه به شناسایی نشدن رفتار ویروس، در صورتی که مورد بی توجهی مردم قرار بگیریم، مشکلات جدی تری را در موج بعدی خواهیم داشت.

فرماندار یزد با اشاره به برنامه‌های اخیر خود و حضور در جمع خادمیاران در برخی از کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان، افزود: فرمانداری آمادگی دارد در هر منطقه‌ای که ضرورتی ایجاب کند همکاری داشته و در خدمت مجموعه کانون های رضوی یزد باشد.

حسن جواهریان مسئول کانون خادمیاری شهرستان یزد نیز در این نشست با بیان این‌که شش هزار نفر در سامانه خادمیاری یزد ثبت‌نام کرده‌اند گفت: در حال حاضر ۴۵۰۰ نفر از این افراد در ۱۸ کانون فعال یزد مشغول به خدمت هستند.

وی تصریح کرد: طبق بررسی انجام شده بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سراسر کشور به عنوان خادمیار ثبت‌نام کردند و در قالب کانون‌های عمومی و ۱۹ کانون تخصصی مشغول ارائه خدمت هستند.

جواهریان با اشاره به اهمیت فعالیت کانون‌های مختلف تخصصی رضوی در استان یزد اذعان کرد:کانون تخصصی سلامت یزد با حدود ۳۰۰ نفر خادمیار از کادر درمان استان، تلاش‌های گسترده‌ای را در ماه‌های اخیر و از زمان شیوع بیماری کرونا داشته‌اند.

وی به خدمات بیش از ۳۵۰ خادمیار داوطلب در رده سنی ۲۰ تا ۴۰ سال در سطح بیمارستان‌های یزد اشاره کرد، گفت: از جمله کانون‌های تخصصی دیگر یزد که نقش پررنگی در شرایط کنونی ایفا می‌کند کانون تعلیم و تربیت است که با حضور شاغلین و بازنشستگان مجموعه آموزش و پرورش به تعلیم و تربیت فرزندان نیازمند این دیار همت گمارده‌اند.

حجت الاسلام امامی مسئول  فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان یزد هم در این نشست در سخنانی چشم‌انداز فرهنگی کانون‌های خادمیاری را پخش شدن فرهنگ رضوی در سطح شهر برشمرد و یکی از مهم ترین کارها در کانون های خدمت رضوی فعال کردن مساجد محل ذکر کرد.

وی لازمه عدم شکست در برنامه‌ها را یک کار تشکیلاتی مناسب دانست و از مدیران کانون‌ها خواست با تقویت مثلث کانون‌های خدمت رضوی، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه بسیج محلات به این کار تشکیلاتی چهره‌ای دیگر ببخشند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول