اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

30 گروه خیریه و جهادی کرمانشاه «سفره فقرا» را در «شب یلدا» رنگین می‌کنند

مسئول روابط عمومی شبکه مردمی انفاق گفت: شب یلدای امسال با همت بیش از ۳۰ مجموعه خیریه و جهادی در استان کرمانشاه سفره بیش از هزار خانواده کرمانشاهی رنگین خواهد شد.

30 گروه خیریه و جهادی کرمانشاه «سفره فقرا» را در «شب یلدا» رنگین می‌کنند

خبرگزاری فارس-کرمانشاه: یلدا نزدیک است؛ در این بلندترین شب سال، خانه‌ها حال و هوای دیگری دارند، مادرها سفره‌های شب یلدا را می‌چینند و پدرها با نایلون‌های انار و شیرینی و تخمه به خانه می‌آیند.

اما پدرهای دیگری هم هستند که دستانشان خالی ست و شانه هایشان سنگین و کودکانی هم هستند که هر شب شان یلداست و دانه‌های غم در دلشان چون انار در دربسته مانده بی آنکه کسی بیاید بپرسد حال دل‌ات خوب است یا نه!

اما امسال، شب‌های پاییز خانواده‌های کم برخوردار کرمانشاهی حساب گرم است و رنگ آن هم مثل دانه‌های انار سرخ خواهد بود.

«محمدجواد خواجه‌وند» مسئول روابط عمومی شبکه مردمی انفاق در خصوص اقدامات انجام شده گروه‌های خیریه استان عنوان داشت: شب یلدای امسال با همت بیش از ۳۰ مجموعه خیریه و جهادی در استان کرمانشاه سفره بیش از هزار خانواده کرمانشاهی رنگین خواهد شد.

وی افزود: این پویش که چند روزیست با هشتک #یک_دقیقه_مهربان_تر تبلیغات خود را در شبکه‌های اجتماعی آغاز نموده است بنا دارد با آماده‌سازی پک‌های خوراکی رنگارنگ در آخرین شب پاییز به درب خانه‌ی نیازمند حاشیه شهر و روستا رفته و آن‌ها را نیز در شادی این شب سهیم کنند.

مسئول روابط عمومی شبکه مردمی انفاق ادامه داد» گروه‌های خیریه و جهادی قصد دارند امسال در راستای پویش همدلی مومنانه؛ یلدا را برای خانواده‌های کم‌برخوردار دوباره معنا کنند، بی قضاوت کنارشان باشند و اگر بتوانند بیادشان آورند تجربه در جمع خانواده بودن و دوست داشته شدن را و امیدواریم با کمک و همت مردم عزیز استان این اتفاق به بهترین شکل ممکن رخ دهد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول