اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امدادرسانی به 251 متاثر از بارش‌های روز گذشته توسط هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به 251 متاثر از بارش باران و برف روزهای اخیر خبر داد.

امدادرسانی به 251 متاثر از بارش‌های روز گذشته توسط هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی خدادادی در تشریح فعالیت‌های امدادی تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر پس از  بارش‌های شدید برف، باران و تگرگ در استان خوزستان، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان علاوه بر اقدام جهت ارزیابی مناطق تحت تاثیر این بارش‌ها در شهرستان‌های اهواز، رامهرمز، ایذه، لالی، مسجدسلیمان، شوشتر و باغملک به امدادرسانی افراد متاثر از آبگرفتگی‌ها و گرفتارشدگان در کولاک و برف پرداختند.

وی افزود: تاکنون ۲۵۱ نفر توسط نجاتگران این جمعیت مورد امدادرسانی قرار گرفته و ۹۰ خودروی گرفتار شده در مناطق آب گرفته و کولاک رهاسازی شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به بارش برف و ایجاد کولاک در مناطق تاراز شهرستان اندیکا و منطقه امامزاده عبدالله شهرستان باغملک ۳۴ نفر نیز اسکان اضطراری یافته‌اند.

وی ادامه داد: عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر در روستای پاماله شهرستان ایذه جهت امداد رسانی و عملیات آوار برداری یک باب منزل مسکونی که دچار ریزش آوار گردیده بود حضور یافتند که متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد. 

علی خدادادی تصریح کرد: عملیات جستجو و نجات در منطقه شیخ مندلی شهر مسجدسلیمان جهت یافتن فردی گمشده نیز همچنان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: مردم استان به نکاتی همچون پرهیز از سفرهای غیر ضروری به ویژه در شرایط نامساعد جوی، عدم اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها توجه نمایند از کسانی که منازلشان از استحکام مناسبی برخوردار نیست، تقاضا می‌شود که نسبت به جابه جایی افراد خانواده و لوازم خانه به مناطق ایمن اقدام نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول