اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ممنوعیت فعالیت اصناف از ساعت 18 در روزهای شنبه و یکشنبه/ تجمع و ترافیک خودرویی بعد از فینال آسیا نداریم

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: باتوجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، فعالیت اصناف وکسبه و بازار در روزهای شنبه و یک شنبه از ساعت ۱۸ ممنوع خواهد بود و ترددخودرو نیز در این دو روز از ساعت ۲۰ ممنوع است.

ممنوعیت فعالیت اصناف از ساعت 18 در روزهای شنبه و یکشنبه/ تجمع و ترافیک خودرویی بعد از فینال آسیا نداریم

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به حساس بودن وضعیت بیماری کرونا و کاهش وضعیت ابتلا به بیماری در نتیجۀ اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های هوشمند، این بیماری را در کمین شهروندان خواند و افزود: اگر مردم نسبت به مراعات فاصله‌گذاری اجتماعی و مراعات موازین بهداشتی اهتمام نداشته باشند، هرلحظه امکان بازگشت به دوران پیک کرونا را خواهیم داشت.

وی افزود: شب یلدا پیچ تند و خطرناک پیش روی کرونا است، لذا چنانچه احتیاط نکنیم و به علائم هشداری بی‌توجه باشیم، چپ خواهیم کرد و دوباره بیمارستان‌ها پر خواهند شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با تأکید براینکه ملزم هستیم تا ریشه کنی این بیماری شرایط فاصله‌گذاری و سبک زندگی کرونایی را بپذیریم، عنوان کرد: علائم هشداری شب یلدا، پرهیز جدی از دور هم نشینی است، لذا دور هم نشینی در شب یلدای امسال ممنوع است و می‌توان از روش‌های جایگزین و فرصت‌های فضای مجازی برای اجرای این آیین کهن بهره برد.

حبیبی گفت: ان شاءالله دوباره با ریشه کن شدن بیماری، در سال‌های بعد تمامی آیین و سنن اجتماعی خویش را مانند قبل برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین با اشاره در پیش بودن بازی حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا، ضمن آرزوی موفقیت و قهرمانی برای تیم پرسپولیس، اظهار کرد: باید دقت کنیم که شادی پیروزی نماینده فوتبال کشورمان در فینال آسیا را در عصر روز شنبه به تجمع و ترافیک خودرویی درسطح شهر تبدیل نکنیم.

سخنگوی ستاد کرونای استان تصریح کرد: شایسته است با ماندن در خانه هم کرونا را مهار کنیم و هم شادی خویش را با پیامک، تماس تلفنی و درفضای مجازی با هم‌استانی‌ها به اشتراک بگذاریم.

حبیبی تصریح کرد: این شب‌ها تقارن جشن شب یلدا، روز پرستار و قهرمانی نماینده فوتبال کشورمان را با غلبه بر کرونا جشن خواهیم گرفت و مطمئن هستیم که هم استانی‌ها نیز رعایت شرایط کرونایی را مدنظر قرار خواهند داد.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اظهار کرد: باتوجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، فعالیت اصناف وکسبه و بازار در روزهای شنبه و یک شنبه از ساعت ۱۸ ممنوع خواهد بود و تردد خودرو نیز در این دو روز از ساعت ۲۰ ممنوع است.

این مسؤول تأکید کرد: نظارت‌ها وکنترل‌های کرونایی در این دو روز تشدید خواهد شد و ناظران و بازرسان با جدیت مسائل را مورد بررسی قرار خواهند داد.

حبیبی در پایان ضمن تأکید بر اجرای دقیق دستورالعمل‌ها گفت: عدم تمکین به دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد کرونا منجر به پلمپ و تعطیلی محل کسب و توقف خودرو می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول