اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ضرورت واکاوی علمی توطئه‌های دشمن و بصیرت مردم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: از فرصت بزرگداشت دهه بصیرت و حماسه نهم دی‌ماه، برای واکاوی و بررسی علمی توطئه‌های دشمنان و بصیرت مردم در مقابل آنها استفاده شود.

ضرورت واکاوی علمی توطئه‌های دشمن و بصیرت مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در جلسه هماهنگی و بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت با اشاره به یازدهمین سالگرد ایام‌الله حماسه ماندگار 9 دی، از این رویداد تاریخی به‌عنوان نماد عزت، استقلال و بصیرت عمومی مردم یاد کرد و اظهار داشت: دهه بصیرت امسال  به خاطر سالگرد شهادت سردار دل‌ها، هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد، چهلم شهادت دانشمند فرهیخته شهید فخری‌زاده و سالگرد قیام خونین و تاریخ ساز 19 دی سال 56 با سال‌های گذشته متفاوت است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر تبیین نقش مقام معظم رهبری و مدیریت بحران کشور ادامه داد: در سال 88 کانون‌های خارجی فتنه با محوریت آمریکا و رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل در تلاش بودند انقلاب را از بین ببرند اما هدایت، بصیرت‌بخشی و روشنگری آحاد جامعه توسط رهبر معظم انقلاب توطئه‌ها را خنثی کرد که باید این موضوع به‌صورت علمی بررسی و تبیین شود.

وی با بیان اینکه عوامل اصلی و گردانندگان فتنه در خارج از کشور بودند، گفت: برخی از عناصر داخلی با بی‌بصیرتی و اقداماتی نظیر تشکیل کمیته صیانت از انتخابات به دشمن کمک کردند، از این رو در کشور به اعتماد عمومی ضربه و آسیب زدند.

آل‌هاشم افزود: چهار دهه ایستادگی  و مقاومت ملت بزرگ ایران و نقش آنها در برابر فتنه‌ها و نقش امامین انقلاب در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان  باید به‌صورت علمی تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی باید تبیین شود، تصریح کرد: نقش علمدار و سردار سرافراز در شکل‌گیری جبهه مقاومت و دفع فتنه.های منطقه‌ای و نقش تروریسم دولتی آمریکا همچنین علت اقبال مردم در تشیع جنازه میلیونی سردار سلیمانی که بزرگترین بدرقه جهانی بود، باید تبیین شود.

امام جمعه تبریز از هدف‌گیری پایگاه عین‌الاسد آمریکا به‌عنوان گوشمالی و مقدمه‌ای برای انتقام سخت از قاتلان سردار سلیمانی یاد کرد و یادآور شد: باید شهدای ترور از جمله شهید سلیمانی و شهید هسته‌ای دکتر فخری‌زاده را به جامعه معرفی و انگیزه تروریسم دولتی آمریکا و صهیونیست را بررسی علمی و واکاوی کنیم.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام برگی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، بیان داشت: برای بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت 110 برنامه فرهنگی، تبلیغی و تبیینی در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/60027/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول