اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

ذوب آهن اصفهان، لوح رضایت مندی مشتری را کسب کرد

ذوب آهن اصفهان در دهمین دوره همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری توانست لوح رضایت‌مندی مشتری را کسب کند.

ذوب آهن اصفهان، لوح رضایت مندی مشتری را کسب کرد

اخبار شرکتها؛ دهمین دوره همایش سراسری رضایت مندی مشتری با حضور دکتر میر محمد صادقی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران ، دکتر محمد حسین فرهنگی عضو و سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور 26 آذر ماه در مرکز همایش های رایزن تهران برگزار شد ، ذوب آهن اصفهان توانست در این همایش لوح رضایت مندی مشتری را کسب کند.

محمد حسین فرهنگی گفت : فعالان اقتصادی نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی کشور دارند و این مهم وقتی با رضایت مندی مشتری باشد می تواند به یک برند محبوب تبدیل گردد که در این صورت همیشه ماندگار خواهد بود ، رضایت مشتری می تواند یک رابطه دو سویه باشد تا بنگاه های اقتصادی فقط تولید ثروت نکنند و عوامل دیگر که مدنظر مشتری است را در تولیدات خود رعایت نمایند .

وی ایجاد تناسب بین پشتیبانی و تولید ، پاسخگویی و بازخورد گرفتن از مشتری را از عوامل مهم در کسب رضایت از مصرف کننده دانست و یاد آور شد : افزایش رضایت مشتری یکی از راهکارهای تبلیغات و برندینگ می باشد .

سید حمید پورمحمدی گفت : یکی از واقعیت های تولید در بازار جهانی کسب رضایت مشتری و حصول اطمینان از رضایت در مصرف است و همیشه باید نیاز مشتری مهمترین مقصد تولید کننده باشد و این رضایت باید استمرار داشته باشد .وی افزود : مسئولیت اجتماعی همیشه انجام کارهای عام المنفعه نیست بلکه ایجاد اشتغال ، احیاء صنعت ، صیانت از محیط زیست و مشتری مداری نیز می تواند به نوعی مسئولیت اجتماعی باشد .

علیرضا عباسیان مدیر مهندسی فروش و توسعه بازار شرکت گفت : شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با تولید مقاطع ساختمانی و طویل ، انواع ریل ،آرک معدن ، کلاف های صنعتی و ساختمانی و غیره طیف وسیعی از نیاز جامعه را به لحاظ صنعتی و ساختمانی و همچنین زیر ساخت ها پوشش می دهد این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده مقاطع ساختمانی و صنعتی به عنوان یک برند جهانی شناخته شده در بازار های خارجی و داخلی به شمار می رود از این رو همواره دغدغه توجه به نیاز مشتری خود را داشته و در این راستا در کل فرایند تولید ، فروش و تحویل دیدگاه های مشتریان و ذینفعان خود را مدنظر قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه تولید براساس سفارش و نیاز سنجی بازار از فعالیت مستمر شرکت است ، تصریح کرد : ارتقا و حفظ کیفیت محصول مطابق با بروز ترین استانداردهای ملی و جهانی همواره در ذوب آهن مورد توجه بوده و رضایت مندی بالای 75 درصد از شرکت از دیدگاه مشتریان گواه این ادعا است .

عباسیان گفت : در تمامی مراحل تولید تا تحویل ،‌مشتریان به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته و با بسترهای ارتباطی متنوع که پیش بینی گردیده ضمن دسترسی به اطلاعات فنی و تجاری با قسمت های مرتبط ارتباط برقرار می کنند .

وی خاطر نشان ساخت : محصولات ذوب آهن اصفهان در پروژه های ساختمانی ، صنعتی و عمرانی دولت و زیر ساخت ها استفاده می شود و شرکت همواره با توجه به نیاز سنجی توسعه محصولات جدید و استراتژیک را در برنامه کاری خود دارد که تولید انواع ریل ، سپره آسانسور ، آرک معدن و انواع تیر آهن های بال پهن و غیره از جمله محصولات جدید شرکت است .

مدیر مهندسی فروش و توسعه بازار شرکت گفت : شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان سنجش رضایت مشتریان مورد توجه ویژه در شرکت قرار دارد و  با نظر سنجی های دوره ای و دریافت بازخورد و تحلیل آن نظرات اخذ شده به قسمت های مربوطه ارسال می گردد تا اقدامات اصلاحی در تولید لحاظ گردد و این روند به منظور مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده است.

وی تصریح کرد : در ذوب آهن اصفهان سعی بر این است با بکار گیری رویکردهای بهبود مستمر و استراتژی های توسعه بازار ، در راستای جلب نظر مشتریان اهداف و برنامه‌های خود را تدوین نماید و به همین منظور کسب حداکثر رضایت مشتریان خود را به عنوان یکی از اولویت های مهم خود می‌داند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول