اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نادری: لوایح دولت مربوط به معیشت روزمره مردم نیست

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد که لوایح دولت مربوط به معیشت روزمره مردم نیست.

نادری: لوایح دولت مربوط به معیشت روزمره مردم نیست

احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره انتقاد حسن روحانی از مجلس  و ادعای بی اهمیتی به لوایح دولت اظهار داشت: این اظهارنظر رئیس جمهور فرار رو به جلو بوده و فرافکنی است؛ فرافکنی ضعف‌ها، نامدیریتی‌ها و ناکارآمدی دولت. دولت نئولیبرال که 7 سال مردم را ناتوان کرده و آنهایی که در طبقه فقیر بودند به خاک سیاه نشانده و آنهایی که در طبقه متوسط بودند به طبقات پایین‌تر پرتاب شده‌اند و چون با گذشت 7 سال هیچ دستاوردی ندارند و به دنبال فرافکنی و حمله به مجلس هستند، تلاش دارند عدم دستاوردها و ناتوانی‌ها را مدیریت کنند.

**دولت بنا دارد سر مجلس را با لوایح فرعی شلوغ کند 

وی افزود: رئیس جمهور هر قدر دوست دارد علیه مجلس حرف بزند ولی ما بر سر عهدی که با مردم بسته‌ایم هستیم، زیرا نمایندگان در مجلس یازدهم متعهد شده‌اند که حامی حقوق مردم بوده؛‌ چراکه مشکلات آنها برای نمایندگان مهم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتصاد و معیشت مشکلات اصلی مردم محسوب می‌شود؛ دولت بنا دارد که سر مجلس را با لوایح فرعی شلوغ کند تا نمایندگان به اصل کارشان نرسند، ولی نمایندگان کار خود را که رسیدگی به وضعیت معیشت و اقتصاد مردم است دنبال کرده و ابعاد مختلف قانون‌گذاری و نظارت را پیگیری کرده و لوایح دولت را هم در این مسیر دنبال خواهیم کرد.

**مشکلات مردم در اثر نامدیریتی‌ها، ناکارآمدی‌ها و سوءمدیریتی‌ها ایجاد شده

نادری گفت: روحانی باید بگوید که کدام لایحه معیشتی به مجلس داده و نمایندگان آن را بررسی نکرده‌اند و توضیح دهد که کدام لایحه مهم را به مجلس داده که مشکلات روز مردم در اثر نامدیریتی‌ها، ناکارآمدی‌ها و سوءمدیریتی‌ها ایجاد شده باشد و مجلس آن را بررسی نکرده است؛‌ اگر حسن روحانی بتواند این را ثابت کند که یک لایحه معیشتی مرتبط با مشکلات روزمره را به مجلس داده و نمایندگان آن را بررسی نکرده‌اند، من از نمایندگی مردم تهران استعفا خواهم داد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول