اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

هدیه‌ ویژه جهادی‌ها برای پرستاران+عکس

یکی از اعضای گروه جهادی غیاث گفت: به مناسبت روز پرستار بنا داریم ۱۱۰ بسته تقویتی و بهداشتی را برای کادر درمان به خصوص پرستان در بیمارستان امیراعلم تهران توزیع کنیم.

هدیه‌ ویژه جهادی‌ها برای پرستاران+عکس

ریحانه گیوه‌چیان از اعضای گروه جهادی غیاث در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده این گروه برای تقدیر و تکریم پرستاران اظهار داشت: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) بنا داریم ۱۱۰ بسته تقویتی و بهداشتی به کادر درمان بیمارستان امیراعلم اهدا کنیم.

وی افزود: این بسته‌‌ها شامل معجون (عسل،گردو، پسته، بادام،کنجد، سیاه دانه)، کرم مرطوب‌کننده دست و صورت، قرص جوشان ویتامین C، دمنوش زنجبیل، انار، نارنگی، پرچم مزین با نام حضرت زینب (س)، شربت آبلیمو عسل و کیک است که توسط اعضای گروه جهادی تولید و بسته بندی شده است.

گیوه‌چیان با اشاره به اینکه برای تهیه این بسته‌ها ۷ میلیون تومان از سوی مردم کمک‌رسانی شده است، گفت: این بسته‌ها بناست با محوریت قرارگاه جهادی نرجس خاتون که متولی فعالیت‌های جهادی در بیمارستان‌هاست، میان کادر درمان توزیع شود. همراه با  این بسته‌ها، ۳۰ بسته ماسک ۵۰ تایی نیز به بیمارستان اهدا خواهد شد.

این عضو گروه جهادی غیاث تصریح کرد: در نوبت گذشته ۷۰ بسته مشابه در روز میلاد حضرت پیامبر(ص) میان کادر درمان توزیع کردم که هزینه تهیه آن‌ها با کمک فالورهای صفحه اینستاگرام جمع‌آوری شده بود. مردم ۵ میلیون تومان برای تهیه بسته‌های تقویتی و ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای ماسک کمک‌رسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت صفحه این گروه در فضای مجازی موجب شده است تا برای کمک‌رسانی به نیازمندان از این طریق ترغیب شویم، گفت: بنا داریم در آینده با محوریت کمک گروه جهادی غیاث هر دو ماه یک بار برای کمک به کادر درمان و یا تهیه بسته‌های ارزاق برای نیازمندان برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول