اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رحمتی: گل گهر را به خوبی آنالیز کرده بودیم/ تیم‌ها ما را شناخته اند

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: به خوبی گل گهر را آنالیز کرده و روی اوت دستی تمرین کرده بودیم.

رحمتی: گل گهر را به خوبی آنالیز کرده بودیم/ تیم‌ها ما را شناخته اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدمهدی رحمتی بعد از شکست 3 بر یک مقابل گل‌گهرسیرجان اظهار داشت: به تیم گل گهر این برد را تبریک می‌گویم. ما بد عمل کردیم. برنامه داشتیم که از ابتدای بازیکنان گل‌گهر را روی ارسال‌ها، ضربات ایستگاهی و اوت های دستی کنترل کنیم تا اواخر نیمه اول هم خوب پیش رفتیم؛ حتی موقعیت‌های گلزنی روی ضد حملات داشتیم اما دقیقه 43 روی یک اوت دستی تمرکز نداشتیم و آن گل هم خیلی به ما لطمه زد. دو گل دیگر را هم همه دیدند.

وی افزود: ایراد تیم ما در فاز دفاعی است؛ جایی که از عقب بازیسازی می‌کنیم. تیم‌ها نسبت به ما شناخت پیدا کردند و ما را پرس می‌کنند و باید راه‌حلی برایش پیدا کنیم. باید روی این نقیصه مان کار کنیم. به همین سه گل خیلی راحت خوردیم که می‌شد این توپ ها را گل نخورد. باید با توان بیشتر دفاع کنیم و در هفته آینده این نقیصه را برطرف کنیم.

رحمتی در مورد عدم تمرکز خط دفاع تیمش عنوان کرد: در طول هفته کامل گل گهر را آنالیز کرده بودیم و روی ایستگاهی و اوت دستی‌‌ها کار کرده بودیم ولی ما تا لب خط هستیم و بازیکنان باید تمرکزشان را در زمین حفظ کنند. در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و شیرازه تیم ما از هم پاشید. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد و صفر بر صفر به رختکن می رفتیم، در نیمه دوم اتفاقات بهتری رخ می‌داد.

سرمربی شهر خودرو در مورد داوری مسابقه گفت: صحبتی ندارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول