اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

دیدار وزیر شرایط اضطراری قرقیزستان با سفیر کره

وزیر شرایط اضطراری قرقیزستان با سفیر کره جنوبی در این کشور دیدار و طرفین در مورد همکاری‌های دو جانبه بحث و تبادل نظر کردند.

دیدار وزیر شرایط اضطراری قرقیزستان با سفیر کره

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، "بائو بیک آژیکیف" وزیر شرایط اضطراری قرقیزستان با " ها ته یاک" سفیر فوق العاده و تام الاختیار کره در این کشور دیدار کرد.

در این دیدار وزیر شرایط اضطراری قرقیزستان از سفیر کره برای حمایت فعال در اجرای برنامه ها و پروژه های مشترک با هدف افزایش پتانسیل در  تبادل تجربه و آموزش و همچنین کمک های بشردوستانه و فنی قدردانی کرد.

طرفین در مورد موضوعات همکاری دو جانبه قرقیزستان و کره در زمینه پیشگیری و از بین بردن عواقب و پیامدهای ناشی شرایط اضطراری و امکان اجرای پروژه های مشترک و ارائه کمک های فنی به موسسات آتش نشانی بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر شرایط اضطراری قرقیزستان گفت: امروز، همکاری ها به طور فعال در زمینه آموزش و افزایش پتانسیل کاری کارکنان وزارت موقعیتهای اضطراری از طریق موسسات کره و همکاری با موسسه آتش نشانی کره در زمینه ایمنی در برابر آتش و خدمات آتش نشانی سئول در حال توسعه است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول