اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«علیرضا افتخاری» مهمان «دورهمی» می شود/ حضور «علی نصیریان» در کتاب باز

برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری در ویژه برنامه شب یلدا میزبان «علیرضا افتخاری» خواهد شد و «علی نصیریان» نیز در برنامه «کتاب باز» حضور خواهد داشت.

«علیرضا افتخاری» مهمان «دورهمی» می شود/ حضور «علی نصیریان» در کتاب باز

به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه فصل سرما، شبکه نشاط و سرگرمی با تدارک ویژه، گرما بخش خانه ها خواهد شد.

بنا بر این گزارش، شبکه نسیم با پخش ویژه برنامه کودک شو، شوتبال، کتاب باز، ویتامین خ، نسیم آوا و پخش اختصاصی برنامه دورهمی در این شب، نمایی جذاب و هیجان انگیز را به نگاه مخاطبان در خانه هدیه خواهد داد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، کودک شو با اجرای حمیدگودرزی و حضور ویژه نیما رییسی، داریوش کاردان، خانواده فیروز کریمی، پدرام کریمی و همسر محترم، رضا شفیعی جم و...ساعاتی دلنشین را به همراه بخش های جذاب برای ساعت٢٣ جهت پخش آماده کرده است.

دورهمی با میزبانی مهران مدیری ویژه این شب، برای گرما بخشیدن آنتن در ساعت٢١:٣٠ با حضور استاد بهروز رضوی و علیرضا افتخاری از شبکه نسیم پخش می شود.

شوتبال به صورت ویژه با دعوت از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری از زحمات ایشان به بهانه میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار؛ تقدیر خواهد کرد و با طراحی رقابت شیرین بین امیر کاظمی، یوسف کرمی، مهدی امیرآبادی، اسماعیل حلالی، سید علی صالحی و حسین سلیمانی، شوتبالی متفاوت را هدیه می کند و با حضور گروه موسیقی نواحی در این برنامه شب یلدایی در ساعت٢٠ به آنتن نشاط و هیجان خواهد بخشید.

ساعت ١٩ کتاب باز، با میزبانی یکی از چهره های ماندگار و فرهیخته کشورمان در عرصه تئاتر و سینما استاد علی نصیریان متفاوت ترین ساعات این شب را برای ببیندگان رقم میزند.

ویتامین خ در ساعت١٨:٣٠ دقایقی شیرین و نسیم آوا در ساعت١٨ با پخش موسیقی های جذاب با دست پر به خانه های هموطنان می آیند و طبق جدول پخش شبکه نسیم با باز پخش این برنامه ها در روز اول زمستان، امکان استفاده بهتر و تماشای این برنامه ها در دورهمی با تلویزیون فراهم خواهد آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول