اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دانشگاه آزاد فیروزکوه مدیری شایسته و تمام وقت می‌خواهد

امام جمعه فیروزکوه گفت: ما از مسؤولان استانی انتظار داریم که اهتمام ویژه‌ای به دانشگاه آزاد فیروزکوه داشته باشند و یک فرد شایسته و تمام وقت را به عنوان مدیر این دانشگاه منصوب کنند.

دانشگاه آزاد فیروزکوه مدیری شایسته و  تمام وقت می‌خواهد

حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با  خبرنگار فارس اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه یکی از باسابقه‌ترین و مهم‌ترین دانشگاه‌های شرق استان تهران بوده است که زمانی در آن بیش از ۱۰هزار دانشجو تحصیل می‌کردند.

وی گفت: این دانشگاه به عنوان یک وزنه علمی و فرهنگی برای شهرستان فیروزکوه بود، اما متأسفانه آن وضعیت ایده‌آل و مناسب دانشگاه آزاد فیروزکوه در مدت زمانی، به علت‌های مختلفی اُفت پیدا کرد و دچار آسیب شد.

امام جمعه فیروزکوه درباره بخشی از علت‌های وضعیت کنونی دانشگاه آزاد فیروزکوه عنوان کرد: طبیعی است که در ایجاد چنین وضعیتی، کمبود جمعیت و کمبود دانشجو در سراسر کشور به عنوان یک عامل، نقش داشته باشد اما بخش مهمی از علل وضعیت کنونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه مدیریت نامناسب آن است.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: متأسفانه به علت بی‌تدبیری و عدم مدیریت مناسب، امروز شاهد وضعیت نامناسب دانشگاهی که یک زمانی به عنوان باسابقه‌ترین و یک وزنه فرهنگی در شهرستان بود، هستیم.

وی با اشاره به تبعات مدیریت نامناسب دانشگاه آزاد فیروزکوه بیان کرد: این امر سبب شده است که تعدادی از دانشجویان ساکن در شهرستان فیروزکوه برای ادامه تحصیل خود به دانشگاه شهرستان‌های اطراف بروند، که سبب تعدیل نیرو در دانشگاه آزاد فیروزکوه و نارضایتی شهروندان نیز شده است.

امام جمعه فیروزکوه با بیان اینکه دانشگاه آزاد فیروزکوه نیازمند مدیری شایسته و تمام وقت است، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه نیازمند تغییر جدی در مدیریت است و ما از مسؤولان استانی انتظار داریم که اهتمام ویژه‌ای به دانشگاه آزاد فیروزکوه داشته باشند و یک فرد شایسته و تمام وقت را به عنوان مدیر این دانشگاه منصوب کنند، تا این اقدام موجب شود در حق کارکنان این دانشگاه هم اجحافی انجام نگیرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول