اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پیگیری فارس نتیجه داد/ مشکل آب «اسلام‌آباد جلین» با جدیت فرماندار گرگان رفع شد

مشکل قطعی آب روستای «اسلام‌آباد» جلین وقتی از طریق مسوولان محلی به نتیجه نرسید، تعدادی از ساکنان منطقه را بر آن داشت تا در تماس با خبرنگار فارس پیگیر این موضوع شوند، پیگیری این مطالبه از طریق فرماندار گرگان پس از هشت ساعت به نفع مردم نتیجه داد.

پیگیری فارس نتیجه داد/ مشکل آب «اسلام‌آباد جلین» با جدیت فرماندار گرگان رفع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تعدادی از ساکنان روستای اسلام‌آباد جلین در تماس تلفنی با خبرنگار فارس خواستار پیگیری قطع آب شرب منطقه خود در روز تعطیل شدند که این مشکل با جدیت فرماندار گرگان برطرف شد تا این خبر خوب نشان دهد مردم همواره قدردان مدیران جهادی هستند.

تعدادی از ساکنان روستای «اسلام‌آباد» جلین ساعت ۱۱ صبح امروز خبر قطع آب شرب روستا بر اثر خرابی پمپ را به خبرگزاری فارس اطلاع دادند تا با پیگیری این رسانه سریع‌تر نسبت به مطالبه‌گری مردمی پاسخ داده شود.

*خرابی پمپ روستا مربوط به دیروز و امروز نیست

یکی از مردم روستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: مشکل خرابی پمپ این روستا مربوط به دیروز و امروز نیست، تقریبا هر ماه با قطع آب در روستا مواجه هستیم، هر کس وظیفه‌ای قانونی یا اجتماعی دارد که نیاز است با تلاش مسوولان بار مشکلات از دوش مردم برداشته شود.

این شهروند ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط کرونا نیاز به تمهیدات بهداشتی را بیش از پیش می‌طلبد لازم دیدیم تا این مسئله را از مسوولان مطالبه کنیم تا هر چه زودتر در رفع مشکل قطع آب تلاش کنند، خوشبختانه این منطقه تاکنون فوت ناشی از کرونا نداشته است.

*با قطعی آب زندگی مردم مختل می‌شود

یکی دیگر از ساکنان روستای «اسلام‌آباد» با اشاره به اینکه حدود ۲ هزار نفر در این روستا زندگی می‌کنند، گفت: واقعا با قطعی آب زندگی مردم مختل می‌شود، این انتظار وجود دارد تا مسوولان بیشتر ما را درک کنند.

وی بیان کرد: با برخی از ادارات متولی چندین بار تماس گرفتیم و همه قول پیگیری دادند و می‌دهند اما این مشکل برطرف نشده است.

* پیگیری مطالبه مردم در روز تعطیل از سوی فرماندار گرگان

پس شنیدن مشکلات مردم روستا بلافاصله با محمد حمیدی فرماندار گرگان تماس گرفتیم، گرچه با شماره‌ای ناشناس و در روز تعطیل این پیگیری صورت گرفت اما ایشان واقعا به عنوان مسوول پاسخگو؛ جوابگوی مطالبه مردم شدند و بر این نکته تاکید داشتند حتما موضوع را پیگیری خواهند کرد و در کمتر از پنج دقیقه در تماس با مسوولان متولی این قول را دادند که حتما مشکل قطع آب این منطقه روستایی تا امروز برطرف شود.

* خرابی پمپ امروز رفع عیب می‌شود/ تحقق وعده صادق در کمترین زمان

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این موضوع را بررسی کردم، به ما اعلام کردند که پمپ آب روستا مشکل پیدا کرده است و از دیشب دست به کار شدند، به دلیل اینکه جرثقیل سنگین لازم است تا پمپ که در ارتفاع ۱۳۰ متری دچار نقص شده، تعمیر شود این کار کمی زمانبر خواهد بود، اما قول دادند امروز حتما رفع عیب می‌شود و تا زمانی که کار را تمام نکنند به خانه نمی‌روند.

خبرگزاری فارس نیز برای حل این مسئله علاوه بر فرماندار گرگان با برخی از مسوولان محلی تماس برقرار کرد تا روند نتیجه‌گیری تسریع شود، و به پاس پیگیری مسوولان و فارغ از حاشیه‌پردازی و بازتاب رسانه‌ای مشکل آب روستا تا این ساعت به انتظار نشستیم و خوشبختانه این پیگیری‌ها نتیجه داد و مشکل آب روستای اسلام‌آباد جلین پس از گذشت هشت ساعت از پیگیری خبرنگار فارس برطرف شد.

*مردمداری، پاسخگویی و رفتار انسان‌دوستانه سرلوحه مسوولان شود

نکته حائز اهمیت این ماجرا؛ پاسخگویی مسوولانی است که حتی در روز تعطیل و شماره ناشناس نیز پیگیر مطالبات مردم می‌شوند، امیدواریم این مردمداری، پاسخگویی و رفتار انسان‌دوستانه سرلوحه همه مسوولان شود تا روزنه امید در دل مردم بیش از پیش ایجاد شود.

معنای خواستن توانستن است را می‌توان از هر جایی و هر نقطه‌ای شاهد بود؛ البته اگر روحیه جهادی چاشنی کار مسوولان شود و دلی که همواره به عشق مردم و آبادانی جامعه بتپد و مردمی که همواره ثابت کردند قدردان مسوولان جهادی هستند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول