اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

تجلیل از 2000 پرستار و کادر درمان توسط مجمع خیرین کشور

مدیرعامل مجمع خیرین کشورگفت: مجمع خیرین کشور از ۲۰۰۰ هزار نیروی کادر درمان و پرستار در دو بیمارستان مدرس و شهدای تجریش تجلیل می‌کند.

تجلیل از 2000 پرستار و کادر درمان توسط مجمع خیرین کشور

حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل مجمع خیرین کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس  با بیان اینکه امروز شنبه 29 و همزمان با روز پرستار از ۲ هزار نفر کادر درمان و پشتیبانی دو بیمارستان شهید مدرس و شهدای تجریش تقدیر می‌شود، گفت: بیمارستان شهدای تجریش بزرگترین مرکز درمان کرونا در شمال تهران است که خدمات فراوانی را در این عرصه با بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر کادر درمان و پشتیبانی ارایه کرده است.

وی افزود: بیمارستان شهید مدرس هم با ۸۵۰ نفر کادر درمان و پشتیبانی، رکورددار بیشترین ضریب اسکان بیماران مبتلا به کرونا در تهران است و همواره ۱۳۰ تخت از مجموعه تخت‌های بیمارستانی خود را به معالجه بیماران کرونا اختصاص داده است.

به گفته حسن حمزه‌ زاده آنچه که شاید اهمیت بیشتری داشته باشد این است که بخش‌های دیگر بیمارستان شهید مدرس مانند قلب، جراحی، ارولوژی، داخلی، آنژیوگرافی، گوارش، ریه در محیطی امن و پاک به خدمات ارایه می‌دهند.

مدیرعامل مجمع خیرین کشور با بیان اینکه دو تن از بهترین پرستاران مرد و زن بیمارستان شهید مدرس به نام‌های «شهید صفرلو» و «شهیده ململی» در جمع شهدای سلامت قرار دارند، افزود: تاکنون بیش از ۲۴۰ نفر از پرسنل درمان بیمارستان شهید مدرس به کرونا مبتلا و در همین بیمارستان درمان شده‌اند.

به گزارش فارس از ابتدای بروز کرونا در کشور مجمع خیرین کشور و تشکل‌های همسو و تابعه آن، بیش از ۳۱۵ میلیارد تومان برای مهار کرونا و تامین معیشت نیازمندان هزینه کرده‌اند که بخشی از آن خرید تجهیزات پزشکی و درمانی برای بیمارستان‌های سراسر کشور بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول