اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری پویش «سپاس میلیونی از پرستاران» در مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری پویش «سپاس میلیونی از پرستاران» در آستانه ولادت حضرت زینب(س) در استان خبر داد.

برگزاری پویش «سپاس میلیونی از پرستاران» در مازندران

حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا و با تاکید بر وصیت خوانی خانواده ها در این شب ویژه شهداء به ویژه وصیت نامه شهید پرآوازه و نامی ایران اسلامی و جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی ، اظهار کرد: برگزاری پویش (سپاس میلیونی) در راستای تقدیر و تجلیل از مجاهدت‌های کادر پزشکی و پرستاران در کشور و تمامی شهرهای مازندران در ایام ولادت حضرت زینب سلام الله علیها برنامه‌ریزی شده است .

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز و نامی جبهه مقاومت و ایران اسلامی شهید سپهبد قاسم سلیمانی، افزود: به تعبیر رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) ، شهید سلیمانی چهره بین المللی مقاومت در جهان است و باید راه و سیره این شهید والامقام در بین خانواده‌ها و جوامع اسلامی تبیین شود و وصیت خوانی این شهید عزیز در شب یلدا در خانواده‌ها مورد توقع است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های بسیار برجسته و شاخص این شهید والا مقام اشاره و تصریح کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) امام راحل و رهبری معظم انقلاب بود و در تمامی سال های عمر با برکت خود بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای تعالی آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در تمامی جبهه های مقاومت حضور داشت و به تعبیر مقام معظم رهبری شهادت مزد همه سال های مجاهدت او بود.

شکریان امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به ایستادگی و مقاومت این شهید در تمامی سال های عمر با برکتشان بر مبانی و اصول و ارزش های اسلامی و انقلابی ، خاطر نشان کرد: اخلاص ، ایمان ، شجاعت و ولایتمداری این شهید والا مقام ، الگویی برای همه نسل های آینده است و تدوام این موفقیت ها در کشور اطاعت محض از فرامین رهبری معظم انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به فرا رسیدن ایام ولادت پرستار دشت نینوا حضرت زینب کبری سلام الله علیها ، بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تقدیر و تجلیل از مجاهدت های کادر درمان و پزشکی و پرستاران در روز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها  و روز پرستار اقدام به برگزاری پویش سپاس میلیونی مردم قدردان ایران از این قشر زحمت کش و خدوم کرده است.

وی گفت: هموطنان و مردم فهیم و ولایتمدار مازندران پیام‌های تشکر خود را به سامانه (30001171) پیامک کنند و در پایان این پویش به 40نفر از شرکت کنندگان جایزه نفیس اهداء می‌شود.

انتهای پیام/86018/ع/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول