اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع 120 دستگاه تبلت میان دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: 120 دستگاه تبلت با مشارکت خیران تهیه و میان دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

توزیع 120 دستگاه تبلت میان دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در روزهای اخیر 120 دستگاه تبلت با مشارکت خیران تهیه و میان دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آموزش مجازی و غیرحضوری نیازمند تجهیزات الکترونیکی است که متأسفانه تعدادی از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند استان فاقد این تجهیزات هستند.

وی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام شده 120 دانش‌آموز نیازمند فاقد این تجهیزات الکترونیکی تحت حمایت کمیته امداد استان با مشارکت مدارس شناسایی و به این نهاد معرفی شده‌اند.

ملک‌پور اضافه کرد: این تبلت‌ها با اولویت دانش‌آموزان پشت کنکور فاقد هرگونه تجهیزات الکترونیکی، دانش‌آموزانی که عضو شبکه شاد نیستند و دسترسی به هیچ‌گونه ابزار آموزش آنلاین را ندارند و خانواده‌های دارای دو دانش‌آموز و بیشتر که فاقد هرگونه تجهیزات آموزش مجازی هستند، توزیع شده است.

وی با اشاره به تأمین تجهیزات الکترونیکی برای سایر دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای کمک به تحصیل آنلاین دانش‌آموزان و دانشجویان و تأمین تجهیزات لازم، کمک‌های خود را از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان برسانند. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان توضیح داد: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون 360 دستگاه تجهیزات الکترونیکی شامل لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند نیز تهیه و در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/68024
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول