اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع ۲۷۰ تن کالای اساسی در دامغان/ ۴۲۰۰ حلب روغن نیمه جامد روانه بازار شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان گفت: ۲۷۰ تن انواع کالاهای اساسی موردنیاز مردم در یک ماه گذشته در شهرستان دامغان توزیع شده است.

توزیع ۲۷۰ تن کالای اساسی در دامغان/ ۴۲۰۰ حلب روغن نیمه جامد روانه بازار شد

حمید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان اظهار کرد: با توجه به گستردگی تقاضای مردم دامغان برای خرید کالاهای اساسی موردنیاز خود، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان به جهت پاسخگویی به تقاضای مردم و تنظیم بازار به توزیع بیش از ۲۷۰ تن انواع کالاهای اساسی موردنیاز مردم از جمله برنج، روغن، شکر، مرغ گرم و مرغ منجمد در شهرستان دامغان اقدام کرده است.

وی افزود: از ابتدای آذرماه تاکنون، در حدود ۳۰ تن برنج هندی، ۱۰۰ تن گوشت مرغ گرم، ۲۶ تن مرغ منجمد، ۷۶ تن شکر بسته‌بندی، چهار هزار و ۲۰۰ حلب روغن نیمه جامد و در حدود ۳۸ هزار عدد روغن مایع توسط فروشگاه‌های عرضه‌کننده مواد غذایی در شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان این اطمینان را به مردم دامغان داد که روند توزیع کالاهای اساسی تا ایجاد آرامش در بازار همچنان ادامه دارد.

صالحی ادامه داد: انتظار داریم خرید مردم به‌اندازه نیاز خود باشد تا احتکار خانگی صورت نگیرد.

وی افزود: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی شامل گران‌فروشی، احتکار و موارد دیگر با تلفن ۱۲۴ سامانه ستاد خبری تماس گرفته و مراتب را اعلام تا در اسرع وقت موضوع تخلف پیگیری شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول