اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

اسپینوز: کاراته آماده بازگشت به تاتامی‌هاست

رئیس فدراسیون جهانی کاراته گفت: این فدراسیون پس از میزبانی در لیسبون، آماده میزبانی از رویدادهای مهم بین المللی خواهد بود.

اسپینوز: کاراته آماده بازگشت به تاتامی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از inside the games، آنتونیو اسپینوز، معتقد است این فدراسیون پس از میزبانی در لیسبون، آماده میزبانی از رویدادهای مهم بین المللی خواهد بود، اظهار داشت: پس از شیوع بیماری همه‌گیر ویروس کرونا، WKF  به منظور برگزاری رویدادهای کاراته مجموعه‌ای از روش‌ها را صادر کرد. تقریباً بعد از 10 ماه اولین مسابقه بین‌المللی در لیسبون، پایتخت پرتغال، برگزار شد. هم‌اکنون تیم پزشکی فدراسیون جهانی کاراته بر تمام مسابقات بزرگ نظارت کرده و از رعایت پروتکل اطمینان حاصل خواهد کرد. از جمله این روش‌ها، آزمایش اجباری کووید19 و ارزیابی سلامت برای همه شرکت‌کنندگان است.

رئیس فدراسیون جهانی کاراته عنوان کرد: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک‌ اجباری است. داوران، مربیان، کارکنان و اعضای رسانه‌ها موظف به استفاده از ماسک مجاز در همه زمان‌ها هستند. ورزشکاران در هنگام گرم کردن از ماسک زدن معاف خواهند بود. زمین بازی به طور منظم تمیز می‌شود. فاصله اجتماعی باید در طی مراسم اهدای مدال صورت گیرد. WKF می‌خواهد یک مستند ویدیویی را با نکات برجسته این رویداد در لیسبون منتشر کند تا شرکت‌کنندگان در مسابقات آینده با پروتکل بهداشتی آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از فدراسیون‌های ملی در حال از سرگیری فعالیت‌های خود هستند که پس از صدور پروتکل‌ها کرونا، آماده میزبانی رویدادهای مهم بین‌المللی خود خواهیم بود. ما مدت زیادی منتظر ماندیم تا دوباره ورزش محبوب خود را در عمل ببینیم. اما اکنون کاملاً مطمئن هستم که می‌توانیم با تضمین کامل، مسئولان و کارکنان خود به فعالیت‌های از سرگیری رقابتهای کاراته بازگردانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول