اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

محدودیت‌های کرونایی در البرز همچنان ادامه دارد

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا البرز، گفت: تعداد فوتی‌ها و بستری های البرز به شدت کاهش یافته اما وضعیت تغییر نکرده و محدودیت‌های کرونایی در استان همچنان ادامه دارد.

محدودیت‌های کرونایی در البرز همچنان ادامه دارد

نورمحمد فردی، فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز، امروز در گفت‌‍وگو با خبرنگار فارس  در کرج، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد فرماندهی مقابله با کرونا استان و بررسی وضعیت موجود، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا  کشور، در روزهای شنبه و یکشنبه  ۲۹ و ۳۰ آذرماه  از ساعت ۱۸ کلیه گروه‌‍های شغلی به غیر از گروه یک تعطیل هستند. همچنین تردد خودروهای شخصی از ساعت بیست ممنوع است که پس از این دو روز وضعیت محدودیت‌ها به حالت قبلی خود باز می‌گردد.

وی در خصوص وضعیت کرونایی البرز، بیان کرد: روز گذشته در استان البرز  ۲ نفر فوتی داشتیم و روز پیش از آن نیز تعداد فوتی‌ها ۳ نفر بوده است. ضمن اینکه  تعداد بستری‌ها ۴۷۰ نفر است که در گذشته تا ۹۰۰ نفرهم افزایش داشت. 

معاون استاندار البرز با بیان اینکه برابر اعلام نظر وزارت بهداشت ودرمان بیش از ۵۰ درصد ابتلا از دورهمی‌های خانوادگی است؛ از مردم تقاضا کرد؛  برای یک شب سلامتی خود و خانواده خود را به خطر نی‌اندازند و امسال شب چله را به صورت مجازی برگزار کنند که در صورت عدم رعایت این موارد، ممکن است بیماری افزایش یافته و جان افراد را تهدید کند.

وی تلاش و پیگیری دستگاه‌های البرز  برای اجرای محدودیت‌های آذرماه، خوب و مثبت توصیف کرد و افزود: نتیجه این تلاش‌ها رسیدن حداقل فوتی‌ها در چند روز گذشته بوده است که امیدواریم با همکاری بیشتر مردم بتوانیم بر کرونا غلبه کنیم.

فردی در خصوص وضعیت کرونا در استان البرز  اظهار کرد: اگرچه تعداد فوتی و بستری‌های البرز  به شدت کاهش یافته، اما در حال حاضر  وضعیت  البرز  تغییر نکرده و محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول