اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ژاوی: من نمی‌خواهم گزینه نامزدهای ریاست بارسا باشم

ستاره اسبق بارسلونا و سرمربی کنونی السد قطر در خصوص انتخابات باشگاه آبی‌اناری‌ها در بهمن ماه 99 و رفاقت با فونت و لاپورتا صحبت کرد.

ژاوی: من نمی‌خواهم گزینه نامزدهای ریاست بارسا باشم

به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابات بارسلونا در 5 بهمن 99 برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد 2 نامزد خوان لاپورتا و ویکتور فونت بیشتر از سایرین به مسند مدیریت این باشگاه نزدیک‌تر باشند.

ژاوی که به یکی از گزینه‌های مربیگری بارسلونا در فصل‌های بعد لقب گرفته،‌ در خصوص انتخابات این باشگاه صحبت کرد.

سرمربی کنونی السد قطر گفت: من یکی از سرمایه‌های بارسلونا هستم و نمی‌خواهم به عنوان یک اتفاق برای نامزدهای انتخاباتی لقب گیرم. من با هر دوی آنها بسیار صمیمی هستم و برایشان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

وی ادامه داد: من در 5 سال اخیر با ویکتو فونت رابطه زیادی داشتم و ما در خصوص آینده بارسا و رسیدن این تیم به سطح بالا به کرات با هم صحبت کرده‌ایم.

ژاوی گفت: با لاپورتا هم که خودش تا چند روز پیش نمی‌دانست که می خواهد نامزد انتخابات شود، بسیار هم عقیده هستم. او بهترین ریاست بارسلونا را به ثبت رسانده است.

لاپورتا چند روز گذشته با انتشار بیلبوردی در نزدیک ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، یکی از جذاب‌ترین کارهای انتخاباتی بارسلونا را انجام داد که مورد توجه تمام رسانه‌های اسپانیا قرار گرفت.

باید دید که چه کسی از نامزدهای انتخاباتی بارسلونا به عنوان رئیس جدید انتخاب می‌شود. موضوع بدهی‌ها، مسی و نتایج کومان از مهمترین مسائل این باشگاه در ابتدای سال 2021 است و آیا مدیر بعدی می‌تواند به این اوضاع سر و سامان بدهد یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول