اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

محدودیت های کرونایی شب یلدا در پردیس

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به ابلاغیه استانداری تهران مبنی بر اعلام محدودیت های جدید کرونایی در آستانه شب یلدا، گفت: تعطیلی همه اصناف امروز شنبه و فردا یک‌شنبه از ساعت ۱۸ اعمال می‌شود و ممنوعیت تردد نیز از ساعت ۲۰ برقرار خواهد بود.

محدودیت های کرونایی شب یلدا در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: تعطیلی همه اصناف امروز شنبه و فردا یک‌شنبه از ساعت ۱۸ اعمال می‌شود و ممنوعیت تردد نیز از ساعت ۲۰ برقرار خواهد بود.

وی گفت: برپایی یلدا همه ساله موجب ایجاد همبستگی، نشاط و انسجام اجتماعی بوده اما در شرایطی که جامعه با ویروس کرونا درگیر است، باید از انجام اقداماتی که خطر شیوع بیماری را افزایش می‌دهد دوری کرد.

فرماندار پردیس با اشاره به بی‌علامت بودن برخی ناقلان ویروس کرونا ادامه داد: با اجرای محدودیت‌ها، روند بستری بیماران کاهش پیدا کرده است اما کمترین بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌ها و توصیه‌های بهداشتی به ویژه حضور ناقلان بدون علائم بالینی در جمع‌های خانوادگی و در کنار سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای بسیار خطر آفرین خواهد بود.

رضایی افزود: با شهرداران، ادارات مرتبط، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نیز هماهنگی‌های لازم برای اعمال و نظارت بر محدودیت‌ها انجام گرفته و امیدواریم همه اصناف و شهروندان مانند گذشته در این مسیر پر خطر همراه مسؤولان باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول