اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تشکر ویژه آل‌هاشم از کانون خدمت رضوی / تکریم نیازمندان در اعطای بسته‌های معیشتی فراموش نشود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هنگام توزیع بسته‌های معیشتی تکریم و حفظ آبروی نیازمندان که بسیار مهم است، هرگز نباید فراموش نشود.

تشکر ویژه آل‌هاشم از کانون خدمت رضوی /  تکریم نیازمندان در اعطای بسته‌های معیشتی فراموش نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم که برای بازدید از فرآیند بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی کانون خدمت رضوی (آستان قدس رضوی) در آذربایجان‌شرقی در سالن ورزشی شهید اقدمی حضور یافته بود، اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی باید کاملا بی سر و صدا، بدون حضور عکاس و فیلمبردار و در شب صورت گیرد.

وی افزود: نیازمندانی که بسته‌های معیشتی را دریافت می‌کنند، نباید فکر کنند شخصیت آنها زیرسوال رفته و خدای نکرده کوچک شده‌اند.

آل‌هاشم ضمن تشکر از همت دفتر کانون خدمت رضوی در استان،گفت: خداوند به سرمایه خیران بزرگوار که حتی حاضر نیستند اسمی از آنها برده شود، برکت دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: نمی‌دانم چطور از حضور و مشارکت مردم در حمایت از نیازمندان استان در این شرایط کرونایی تشکر کنم؛ مردم سنگ تمام گذاشتند؛ باید به این مردم آفرین گفت که همواره از مسوولان پیشی می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی به اماکن و مساجد مختلفی که محل جمع‌آوری و توزیع بسته‌های حمایتی شده مراجعه می‌کنم، یاد سال‌های دفاع مقدس می.افتم که مردم در پشت صحنه حامی و پشتیبان رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل بودند و به همین شکل شور و شوق یاری و مشارکت داشتند.

آل‌هاشم تصریح کرد: همین روحیه وحدت، مشارکت و همدلی اقشار مختلف است که انقلاب را پابرجا نگه داشته و امیدواریم همواره تقویت شود.

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول