اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

از آخرین رنگ‌بندی کرونا تا تداوم دورکاری‌ها در سمنان

جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان با تشریح آخرین رنگ‌بندی کرونایی در سمنان گفت: دورکاری کارکنان دولت بر اساس شیوه‌نامه‌ها، پروتکل‌ها و رنگ‌بندی‌های اعلام‌شده همچنان به قوت خود باقی است.

از آخرین رنگ‌بندی کرونا تا تداوم دورکاری‌ها در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون چهار شهرستان میامی، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان در وضع زرد و چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضع نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی افزود: باِ توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، اصناف و مشاغل مختلف استان به‌جز گروه یک، طی امروز و فردا ۲۹ و ۳۰ آذرماه حداکثر تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.

جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان بیان کرد: در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه محدودیت تردد از ساعت ۲۰ شب تا چهار صبح بدون در نظر گرفتن وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در داخل تمامی شهرهای استان اعمال می‌شود.

خجسته‌پور تأکید کرد: دورکاری کارکنان دولت بر اساس شیوه‌نامه‌ها، پروتکل‌ها و رنگ‌بندی‌های اعلام‌شده همچنان به قوت خود باقی است و تمام مدیران استان در تمام ادارات و ارگان‌های دولتی ملزم به رعایت دقیق آن هستند.

وی افزود: از مردم قانونمند و اخلاق‌مدار استان سمنان می‌خواهیم تا همچون گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی با مجریان ستاد مدیریت مقابله با کرونا در کاهش میزان شیوع ویروس و مرگ‌ومیر ناشی از ابتلا به بیماری یاریگر باشند.

نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی و حضور کارکنان در محل خدمت

فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان هم با ارسال بخشنامه‌ای به ادارات کل استان نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی و حضور کارکنان در محل خدمت را اعلام کرد.

وضعیت رنگ‌بندی نارنجی برای شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و نیز وضعیت رنگ‌بندی زرد کرونایی برای شهرستان‌های میامی، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان اعلام می‌شود.‌

وضعیت حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در هفته آتی از ۲۹ آذرماه ۱۳۹۹ تا پنجم دی‌ماه ۱۳۹۹ منطبق با وضعیت جدید اعلام‌شده برای هر شهر و رعایت بند ۴ بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ است.

فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان در شهرهای با وضعیت نارنجی حضور تا دوسوم کارکنان دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسؤول دستگاه ضروری بوده و حضور کارکنان سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز تا ۵۰ درصد تعیین می‌شود.

در هفته آتی کلیه مأموریت‌های اداری غیرضروری لغو و تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته در شهرهای با وضعیت نارنجی حداکثر با ۲۰ نفر مجاز است.

حضور تمام کارکنان ادارات و دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و مرتبط با مأموریت‌های اساسی در شهرستان‌های میامی، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان در طی هفته آینده الزامی بوده و در سایر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان‌ها نیز باید با دوسوم کارکنان خود خدمات موردنیاز مردم را ارائه کنند.

مأموریت‌های غیرضروری کارکنان دولت در طی هفته آینده در شهرستان‌های میامی، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان لغو و برگزاری جلسات در فضای بسته نیز با رعایت کلیه ضوابط و الزامات حداکثر تا سقف ۳۰ نفر مجاز خواهد بود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول