اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

جریمه ناعادلانه چند میلیونی روستائیان، بابت ساخت و سازهای مجوزدار

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی، گفت: جریمه‌هایی که برای روستاّیان در قبال ساخت و سازشان اعمال می‌شود، اغلب ناعادلانه بوده و بدون اطلاع از زمان ساخت این افراد را جریمه می‌کنند.

جریمه ناعادلانه چند میلیونی روستائیان، بابت ساخت و سازهای مجوزدار

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدحمزه امینی؛ نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: سختگیر‌ی قانون در خصوص ساخت و ساز در روستاها یکی از مهم‌ترین مشکلات حوزه انتخابیه بنده است. جریمه‌هایی که برای روستائیان در قبال ساخت و سازشان اعمال می‌شود، اغلب ناعادلانه است و بدون اطلاع از زمان ساخت این افراد را جریمه می‌کنند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی که معیشت مردم به مشکل برخورده و جریمه‌های چند میلیونی برای یک روستایی بسیار سنگین است. این جریمه‌ها ناشی از این است که مسوولان قبلی مجوز ساخت را داده‌اند ولی مسوولان فعلی با استناد به اینکه مسوول قبلی نباید این مجوز را صادر می‌کرد، مطابق با ماده ۹۹ قانون شهرداری‌ها اقدام به اخذ جریمه می‌کنند که متاسفانه روستائیان در این خصوص به مشکل برخورده‌اند.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای توسعه شهرستان‌ها و روستاها وجود ندارد، افزود: چنانچه راه‌های روستایی بهبود و توسعه یابد قطعا اغلب مشکلات روستائیان نیز رفع خواهد شد.

امینی یادآور شد: خوشبختانه از لحاظ گازرسانی وضعیت این دو شهرستان سبز است و کمال تشکر را از مسوولان و وزیر را دارم.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول