اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آبرسانی به آبیک باید تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ به پایان برسد

استاندار قزوین گفت: آبرسانی به آبیک از سد طالقان جزو طرح‌های اولویت دار ملی به شمار می‌رود که باید تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به پایان برسد.

آبرسانی به آبیک باید تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ به پایان برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین، در بازدید از تصفیه خانه طرح در دست اجرای آبرسانی از سد طالقان به آبیک، افزود: هیچ مانع و بهانه‌ای برای پیشبرد اجرای این طرح و تکمیل آن در موعد مقرر نباید وجود داشته باشد چون این طرح جزو پروژه‌های اولویت دار ملی است و به مردم قول داده‌ایم تا اردیبهشت آن را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعتباری پیش روی این طرح که از سوی مدیران شرکت آبفا و منطقه‌ای استان مطرح شد نیز گفت: سازمان برنامه و بودجه برای تأمین اعتبارات این طرح قول مساعد داده است و به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم.

استاندار قزوین با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر تکمیل طرح‌های اولویت دار استان‌ها تا پیش از پایان کار دولت از جمله این طرح، افزود: پیمانکاران قوی و مجرب باید برای پیشبرد مراحل مختلف این طرح انتخاب شوند تا سرعت اجرای کار به شکل مناسب پیش برود و با کندی روبه رو نشود.

وی اظهار داشت: پس از آبرسانی به آبیک باید پیشبرد مراحل بعدی طرح و آبرسانی به سایر شهرهای استان را نیز با جدیت دنبال کرد. 

جمالی پور همچنین گفت: جلسات هفتگی بین معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای بررسی پیشرفت این طرح باید به شکل منظم و بی وقفه برگزار شود و اگر مانعی در کار وجود دارد به سرعت برطرف شود.

گفتنی است، آبرسانی به آبیک بخشی از طرح آبرسانی از سد طالقان به ۱۵ شهر و ۱۹۴ روستای استان قزوین است که در سفر رئیس جمهور به قزوین در سال ۹۵ مصوب شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول