اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع 2هزار بسته پروتئینی بین پرستاران هرمزگانی از سوی بنیاد احسان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هرمزگان از توزیع دو هزار بسته پروتئینی بین مدافعان سلامت استان به‌مناسبت روز پرستار از سوی بنیاد احسان خبر داد.

توزیع 2هزار بسته پروتئینی بین پرستاران هرمزگانی از سوی بنیاد احسان

منوچهر دانشمند عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: پنجم جمادی الاول سالروز میلاد نورانی و خجسته پیام‌آور نهضت عاشورا و الگوی بصیرت، بردباری و ایثار، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار است که لازم می‌دانم این روز را محضر تمامی مدافعان سلامت تبریک و تهنیت عرض کنم.

وی افزود: به یقین نام نهادن این روز مبارک به نام پرستار با هدف سپاسگزاری از تلاش‌های ارزنده و ارج نهادن به مقام والا و معنوی پرستاران عزیزی است که با تأسی به درس‌آموخته‌های حیات زینب کبری(س) آن بانوی بزرگ؛ ایثارگری را در حرفه خویش استوار و نهادینه کرده‌اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان در پایان عنوان داشت: به‌همین منظور در جهت قدردانی از پرستاران و مدافعان سلامت هرمزگان، در این روز بین دو هزار نفر آنها بسته پروتئینی(مرغ) از سوی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توزیع می‌شود.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول