اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افزایش محدودیت تردد و کاهش فعالیت اصناف همزمان با شب یلدا

معاون فرماندار و جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز از تشدید محدودیت‌های تردد در روزهای شنبه و یکشنبه و همزمان با شب یلدا خبر داد.

افزایش محدودیت تردد و کاهش فعالیت اصناف همزمان با شب یلدا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرسول حقیقی امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز از افزایش محدودیت اصناف و منع تردد در شهرستان شیراز در روزهای شنبه و یکشنبه خبر داد.

وی در این نشست ضمن قدردانی از مردم شریف شیراز که با رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا و پایبندی به مسئولیت اجتماعی خود مبنی بر ماندن در خانه، به اجرای هرچه بهتر طرح محدودیت های هوشمند کمک کرده اند، ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همراهی بیش از پیش شهروندان به ویژه در ایام پیش رو و شب یلدا، شاهد تداوم این سیر نزولی و خروج شهرستان از وضعیت نارنجی باشیم‌.

معاون فرماندار همچنین با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از تلاش خستگی ناپذیر کادر بهداشت و درمان طی قریب به یکسال گذشته در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا قدردانی کرد و عملکرد اصناف و بازاریان شریف شیراز، در اجرای موفق طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و کاهش آمار ابتلای به بیماری و نرخ مرگ و میر ناشی از کوید ۱۹ را در شهرستان شیراز قابل تقدیر توصیف کرد.

 جانشین رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان از تشدید محدودیت‌های تردد در روزهای شنبه و یکشنبه و همزمان با شب یلدا خبر داد و افزود: این سختگیری صرفاً به منظور حفظ سلامت و آرامش خود شهروندان می باشد و از مردم عزیز شیراز درخواست می‌کنیم با ماندن در خانه و پرهیز از دورهمی ها و تجمع های خانوادگی، بار دیگر ثابت کنند شیراز، شهر ادب و فرهنگ ایران، از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهد آمد. 

حقیقی در ادامه با اشاره به مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا خاطرنشان کرد: پایان ساعت کار اصناف در روزهای شنبه و یکشنبه تا ۱۸ اعلام شده و تنها مشاغل گروه یک امکان فعالیت پس از این ساعت را خواهند داشت.

وی همچنین منع تردد درون شهری را طی این دو روز ساعت ۲۰ اعلام کرد و یادآور شد هرگونه تردد پس از ساعت تعیین شده، مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شیراز از شهروندان خواست تا از تجمع در دفاتر پیشخوان دولت و تهدید سلامت خود و دیگران در شرایط حساس کنونی خودداری کرده و شخصاً مراحل ثبت نام سجام و احراز هویت را از طریق سایت www.sejam.ir انجام داده و یا با مراجعه به شعب پست بانک و کافی نت ها در سراسر شهرستان از این خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول