اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انتظاری:‌ دفاع اولسان متزلزل است/ شرایط بدنی پرسپولیس بهتر است

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: دفاع تیم اولسان کره‌جنوبی متزلزل است و می‌توانیم در نیمه دوم از این مسأله استفاده کنیم.

انتظاری:‌ دفاع اولسان متزلزل است/ شرایط بدنی پرسپولیس بهتر است

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص نیمه اول دیدار پرسپولیس مقابل اولسان کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همانطور که دیدیم بازیکنان پرسپولیس در ابتدای نیمه اول با ترس و استرس بازی کردند اما بعد از 15 تا 20 دقیقه به خودشان آمدند حریف کره‌ای هم به نظر من از نظر بدنی تحلیل رفت و نتوانست آنطور که باید پرسپولیس را پرس کند.

وی ادامه داد: بچه‌ها خیلی خوب دویدند و مزد زحمات‌شان را هم با گلزنی گرفتند اما بعد از گل کم تجربگی کردند. اگر با تجربه‌تر بودند و گ ل را حفظ می‌کردند نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم و آنها با استرس بیشتری بازی می‌ کردند.

مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به فرصت اینکه در نیمه دوم گفت: ما یک 45دقیقه دیگر را هم داریم بچه‌ها به خودباوری رسیدند و متوجه شدند آنچه پیش از مسابقه گفته می‌شد،  تیم کره‌ای طبق آنچه که پیش از مسابقه گفته می‌شد نیست. تیم ما شرایط بهتری از نظر بدنی دارد و امیدوارم در نیمه دوم با دست پر از زمین خارج شود ودل مردم را شاد کنند.

انتظاری در خصوص داوری این بازی عنوان کرد: در این خصوص کارشناسان داوری بهتر می‌توانند نظر بدهند اما طبق آنچه که سیستم VAR نشان داد متأسفانه پنالتی بود در کل فکر می‌کنم داوری مشکلی نداشت اما کمی در کارت دادن تعلل می‌کرد و صحنه‌های 50 ـ 50 را هم به نفع آنها سوت می‌زد با این حال اگر همین روند را ادامه بدهیم می‌توانیم در نیمه دوم نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به ضعف دفاع تیم اولسان افزود: پرسپولیس دو سه موقعیت خوب مانند پاسی که سیامک نعمتی به گوشه محوطه جریمه داد، داشت اگر بازیکنان پرسپولیس خودشان را بیشتر باور کنند می‌توانیم از دفاع آنها عبور کنیم، دفاع آنها متزلزل است و می‌توانیم از این مسأله استفاده کنیم میانگین سنی تیم اولسان بالای 30 سال است و آنها در نیمه دوم تحلیل می‌روند ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه خوبی در نیمه دوم بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول