اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

بازیگران «خانه امن» مهمان «ایرانیش» می شوند

بازیگران مجموعه تلویزیونی «ایرانیش» مهمان ویژه برنامه یلدایی «ایرانیش» در شبکه دو سیما می شوند.

بازیگران «خانه امن» مهمان «ایرانیش» می شوند

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه یلدایی شبکه دو با عنوان «ایرانیش» میزبان چهره های مختلف هنری از جمله بازیگران مجموعه پرطرفدار «خانه امن» خواهد بود.

ویژه‌ برنامه «ایرانیش» به مناسبت شب یلدا تدارک دیده شده و با حال و هوایی متفاوت با برنامه‌های گفتگو محورِ هر ساله طی دو شب شنبه و یکشنبه (۲۹ و ۳۰ آذر) بعد از گفت و گوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد.
بنا بر این گزارش، این ویژه برنامه میزبان مهمان های مختلف خواهد بود که حمیدرضا پگاه، سامان صفاری و نیلوفر کوخانی بازیگران سریال خانه امن از جمله این مهمانان هستند.
«ایرانیش» همچنین شنبه میزبان گروه موسیقی محلی روناک است و روز یکشنبه نیز راغب همراه با اجرای زنده در برنامه حضور خواهد داشت.
«ایرانیش» با اجرای مجید واشقانی و گیتی خامنه به گرامیداشت این آیین کهن ایرانی و جشن ولادت حضرت زینب (س) می‌پردازد.

در جشن شب چله امسال تلفیقی از مسابقات اصیل ایرانی و معاشرتی صمیمانه با مهمانان برنامه را شاهد خواهیم بود. بازی‌هایی که در گذشته خانواده‌های ایرانی در شب یلدا به آن‌ها می‌پرداختند. در کنار حضور هنرمندان، ورزشکاران، خوانندگان و البته مهمانانی از جنس کادر درمان و چهره‌های مختلف اجتماعی درون مایه اصلی این ویژه‌برنامه را تشکیل می‌دهند.

همچنین به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار این برنامه از پرستاران پرتلاش تقدیر خواهد کرد و ارتباطی زنده با دمشق و حرم حضرت زینب (س) برقرار خواهد شد.

افزون بر این اجرای موسیقی به صورت هنر‌های مفهومی و طراحی بخش‌های متنوع، سرگرم‌کننده و متفاوت از دیگر تدارکات ویژه این برنامه خواهد بود. ویژه‌برنامه «ایرانیش» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول