اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

افزایش تعداد دکل‌های فعال نفت و گاز آمریکا

با افزایش قیمت نفت از اواخر نوامبر به بالای 45 دلار در هر بشکه، شرکت های انرژی آمریکا هفته گذشته بر تعداد دکل های فعال نفتی این کشور برای چهارمین هفته متوالی افزودند.

افزایش تعداد دکل‌های فعال نفت و گاز آمریکا

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، با افزایش قیمت نفت از اواخر نوامبر به بالای 45 دلار در هر بشکه، شرکت های انرژی آمریکا هفته گذشته بر تعداد دکل های فعال نفتی این کشور برای چهارمین هفته متوالی افزودند.

شرکت خدمات نفتی بیکر هیوز اعلام کرد تعداد دکل های فعال نفت و گاز به عنوان شاخص اولیه تولیدات آتی، در هفته منتهی به 18 دسامبر، 8 عدد اضافه شد و به 346 دکل رسید که این تعداد بالاترین تعداد از ماه می به شمار می رود.

در مدت مشابه پارسال، تعداد دکل های فعال 467 دکل بوده است.

بر اساس آمار بیکر هیوز، تعداد دکل های فعال از ماه آگوست افزایش یافته است. در آن زمان، تعداد رکود پایین تعداد برابر با 244 دکل را ثبت کرده بود.

تعداد دکل های نفتی 5 دکل بیشتر شده و به 263 دکل رسیده است که بیشترین تعداد از ماه می به شمار می رود درحالی که تعداد دکل های گازی 2 دکل افزایش یافته و به 81 دکل رسیده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول