اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

همه شهرهای هرمزگان به جز بندرعباس زرد شدند/ محدودیت‎ها ادامه دارد

جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان اعلام کرد: محدودیت‌ها برای مقابله با کرونا در هرمزگان متناسب با وضعیت هر شهرستان ادامه دارد و در هرمزگان فقط بندرعباس در وضعیت نارنجی است.

همه شهرهای هرمزگان به جز بندرعباس زرد شدند/ محدودیت‎ها ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید ناجی اظهار کرد: محدودیت‌ها برای مقابله با کرونا در استان هرمزگان متناسب با وضعیت هر شهرستان، در هفته آینده ادامه دارد.

وی عنوان کرد: شهرستان‌ بندرعباس در وضعیت نارنجی و دیگر شهرستان‌های استان هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

معاون استاندار هرمزگان ادامه داد: بر این اساس در شهرستان بندرعباس، ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با 2/3 دو سوم کارکنان خود و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور ۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان انجام خواهد شد.

ناجی افزود: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرستان بندرعباس و همچنین ورود خودروهای شخصیِ پلاک بومیِ این شهرستان‌ به سایرشهرها ممنوع است.

به گفته وی، همچنین ممنوعیت تردد شبانه خودروهای مشمول از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در شهرستان بندرعباس، برقرار است.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: سایر شهرستان‌های استان هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند که در این شهرستان‌ها کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور ۳‏/۲ (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

ناجی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ بندرعباس، مشاغل گروه سه و چهار تعطیل هستند و سایر مشاغل سطح یک و دو باید با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت کنند و در سایر شهرستان‌های استان که در وضعیت زرد قرار دارند، فقط مشاغل گروه چهار تعطیل خواهند بود.

وی بیان داشت: کلیه مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و ...) نیز در تمامی شهرستان‌های استان هرمزگان، به‌طور کامل تعطیل هستند و صرفاً کارکنانی که حضور آنان برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشد، در محل کار خود حضور خواهند یافت.

معاون استاندار هرمزگان بیان داشت: همچنین براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به در پیش بودن شب یلدا و ضرورت جلوگیری از تجمعات، در روزهای شنبه و یکشنبه 29 و 30 آذر ماه، تمامی اصناف در همه شهرستان ها باید از ساعت 18 تعطیل شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد: همچنین در روزهای شنبه و یکشنبه 29 و 30 آذر ماه، ممنوعیت تردد خودورها از ساعت 20 در تمامی شهرستان ها برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/88055/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول