اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع هزار بسته معیشتی، یلدایی و ۲۰۰ کمک جهیزیه عروس در اسلامشهر

در رزمایش سردار سلیمانی یک‌هزاربسته معیشتی، یلدایی و ۲۰۰ جهیزیه توسط خیران در بین نیازمندان و نوعروسان اسلامشهر توزیع می‌شود.

توزیع هزار بسته معیشتی، یلدایی و ۲۰۰ کمک جهیزیه عروس در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) رزمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای توزیع هزار بسته معیشتی، یلدایی، سلامت و ۲۰۰ کمک جهیزیه نوعروسان محروم توسط خیران بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها امور شعب حضرت معصومه(س) اسلامشهر آغاز شد.

خانم مولایی مدیر اجرایی بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها امور شعب حضرت معصومه(س) اسلامشهر در حاشیه آغاز رزمایش، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و فرارسیدن شب یلدا به همت خیران نیکوکار و با حمایت بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها شعب حضرت معصومه(س)  شهرستان اسلامشهر تعداد یک‌هزار بسته معیشتی، سلامت و یلدایی در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

وی گفت: در این مرحله از رزمایش که با یاد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، بسته‌های معیشتی شامل ۱۵ قلم مواد غذایی و گوشت گرم به همراه یک بسته میوه و آجیل و یک بسته بهداشتی شامل مواد بهداشتی، ضدعفونی‌کننده و ماسک به ارزش هر بسته بالغ بر ۵ میلیون ریال تهیه و به خانواده‌های شناسایی شده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ شأن و کرامت انسانی توزیع می‌شود.

مدیر اجرایی این بنیاد خیریه با اشاره به اینکه حتماً در شب یلدا این بسته‌ها به دست خانواده‌های نیازمند می‌رسد، تأکید کرد: امسال متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از همشهریان دچار آسیب شده و به سختی روزگار می‌گذرانند که خیران این مجموعه تلاش کردند با تهیه و توزیع این بسته‌ها بتوانند قدری از مشکلات این خانواده‌ها را برطرف سازند.

مولایی خاطرنشان کرد: در آستانه سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار به همت خیران تعداد ۲۰۰ کمک جهیزیه شامل پنج قلم از کالاهای اساسی شامل فرش، پتو، اجاق گاز، بخاری و ظروف تفلون به نوعروسان محروم و نیازمند شهرستان که در حال ازدواج و تشکیل خانواده هستند، توزیع می‌شود.

به گزارش فارس در آستانه فرا رسیدن شب یلدا به همت خیران شهرستان اسلامشهر در اقصی نقاط منطقه در قالب طرح یلدای انتظار، توزیع بیش از ۵ هزار بسته حمایتی، معیشتی و یلدایی در بین خانواده‌های نیازمند با یاد و نام شهدای مدافع سلامت و حافظ امنیت کشور آغاز شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول