اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

یلدای کریمانه به دست نیازمندان رسید+فیلم

یکی از فعالیت های خیری که در این ایام کرونایی شاهدش هستیم ، دستگیری مردم و هیئت ها از نیازمندان است که البته این فعالیت به شب یلدا نیز رسیده است.

یلدای کریمانه به دست نیازمندان رسید+فیلم

گروه خانواده: این شب ها خیلی از خیرین و هیئت های امام حسینی دست به تهیه و توزیع مایحتاجی برای نیازمندان زدند. 

از جمله این هیئت ها می توان به هیئت رهروان علمدار در محله مهرآباد جنوبی اشاره کرد که البته آشپزهایش نیز بانوان هستند، هر ساله در ایام محرم و دیگر ایام سال بانی فعالیت های خیر زیادی با تأسی به امام حسین(ع) می شوند.

مسعود شایان خیر و بانی این موکب درباره هدیه ویژه یلدایی که برای مردم نیازمند تهیه کردند، به خبرنگار فارس می گوید: این فعالیت ها در هیئت ما در خیلی از مناسبت ها و ایام سال انجام می شود منتها این ماه تصمیم گرفتیم برای شب یلدا هماهنگی  کنیم بنابراین در کنار اقلام هر باره مان، پک میوه یلدایی نیز اضافه کردیم. 

پک یلدایی برای بیش از صد خانواده شامل برنج، مرغ، روغن، شکر، ماکارانی، سویا ، ماسک و میوه بوده است.

 

وی با بیان اینکه هیچ گاه تمایل نداشته این فعالیت ها رسانه ای یا در بوق و کرنا شود، گفت: روضه امام حسین(ع) باید خروجی اش اینطور باشد و به دستگیری مردم برسد وگرنه اگر صرفا یک نمایش باشد به جایی نمی رسد . ما در مناسبت های زیادی مثل زلزله کرمانشاه، سیل آق قلا و دیگر اتفاقات ناگوار تلاش کردیم امداد رسانی از طریق همین هیئت مان داشته باشیم.

شایان مسئول موکب رهروان علمدار گفت: هیئت ما به هیچ ارگان و نهادی چون شهرداری، شورای شهر و شورای محلات مرتبط نیست و کار صرفا مردمی و امام حسینی است.

 

 

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول