اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تجلیلی متفاوت از پرستارانی که پای دفاع از سلامت ایستادند

امسال کادر درمان و پرستاران با ایثارگری‌های خود انسانیت را به معنای واقعی کلمه معنا کردند، پرستارانی که بدون شک جوهره وجودشان شکل گرفته از عاطفه و احساس است.

تجلیلی متفاوت از پرستارانی که پای دفاع از سلامت ایستادند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، این روزها همه جا سخن از ایثارگری‌های کادر درمان و تقدیر و تشکر از پرستارانی است که امسال شرایط متفاوتی را تجربه کردند. 

بدون شک ایثارگری‌های پرستاران همیشه تاریخ برای همه آشکار بوده است، اما شرایط سخت امسال با وجود اپیدمی کرونا سختی‌های وارده به این قشر را دوچندان کرد! 

در این راستا تلاش گروه‌های جهادی برای کم کردن باری از روی دوش این قشر فداکار قابل ستایش است. 

گروه‌هایی که بدون هیچ تجربه پرستاری به‌عنوان همیار خودشان را در معرض آسیب و ابتلا قرار دادند و با ورود به بیمارستان جانشان را با خدا معامله کردند و زمینه‌ای جهت روحیه‌بخشی به بیماران و کادر درمان فراهم آوردند. 

امروز سی‌ام آذرماه و در آخرین روز فصل برگ‌ریزان، نام زیبای پرستار به حرمت فداکاری‌های بانویمان حضرت زینب(س) می‌درخشد و بازهم گروه‌های جهادی برای ارج نهادن زحمات این قشر با اقدامی متفاوت پرستاران و همیاران بیمار در بیمارستان مرکزی کرونا، بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) را شگفت‌زده خواهند کرد. 

اهدای ۳۵۰ نگین انگشتری از سنگ حرم حضرت زینب سلام الله علیها به‌نظر می رسد هدیه معنوی ارزشمندی برای سپاس‌گزاری از این قشر پرتلاش باشد.
پرستارانی که با جان و دل خطر را پذیرفتند، در میدان جهاد سلامت ماندند و پا پس نکشیدند. 

گروه‌های جهادی شیراز با محوریت گروه علمدار جهاد علاوه بر اقدامات متفاوتی همچون خانه سازی و مرمت منزل محرومان، تهیه بسته‌های یلدایی، تهیه چادر برای بانوان عفیفه کم برخوردار، تهیه بخاری برای گرمابخشی به منزل نیازمندان و چندین و چند اقدام دیگر، این‌بار با تهیه نگین‌های انگشتری، در میدان جهاد خوش درخشیدند.

تهیه ۳۵۰ نگین برای قدردانی از زحمات پرستاران، ۸۰ نگین برای گروه‌های جهادگر همیار بیمار، ۵۰ نگین گروه غسل و تدفین اموات کرونایی و همچنین ۱۳۰ نگین برای تجلیل از همسران و مادران شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س)  اقدامی نو از سوی گروه‌های جهادی است. 

صبح امروز همزمان با میلاد اسوه صبر و بردباری، حضرت زینب(س) در اقدامی نمادین محوطه بیمارستان مرکزی کرونا در شیراز( بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع)) با هزار و ۳۰۰ عدد بادکنک آذین‌بندی شده و با توزیع شیرینی، نگین‌های تهیه شده به پرستاران اهدا و از تلاش‌های آنان تقدیر می‌شود. 

گفتنی است در این مراسم همچنین کتیبه اطراف حرم مطهر حضرت زینب(س) نیز به طول سه و نیم متر به قاب خاتم مزین شده است و تا پایان کرونا به جهت تبرک در بیمارستان یاد شده نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول