اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پذیرش طلبه مقطع کارشناسی در موسسه امام خمینی شیراز

مدیر موسسه آموزشی امام خمینی(ره) واحد شیراز تحت اشراف آیت الله مصباح از پذیرش دانشجو ویژه طلاب در مقطع کارشناسی خبر داد.

پذیرش طلبه مقطع کارشناسی در موسسه امام خمینی شیراز

حجت الاسلام قاسم جوکار در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص آغاز ثبت نام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار داشت: پذیرش دانشجو ویژه طلاب در این موسسه از تاریخ ۲۰ آذر ماه آغاز شده است و تا ۲۰ دی ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه به شرایط ثبت نام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: طلاب باید سطح یک حوزوی را به اتمام رسانده باشند، البته طلابی که هم اکنون در پایه ششم مشغول تجصیل هستند می توانند ثبت نام کنند.

مدیر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) امتیازات این موسسه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اعطای مدرک معتبر از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، کمک هزینه تحصیلی، امکان ادامه تحصیل در مقاطع ارشد و دکتری در موسسه یا دانشگاه های معتبر سراسر کشور و همچنین حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه از جمله امتیازات این موسسه به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام شریفانی، کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم و حجت الاسلام جوکار استاد حوزه و دانشگاه عضو هیئت رئیسه موسسه امام خمینی(ره) واحد شیراز هستند.

حجت الاسلام جوکار اذعان کرد: زمان برگزاری کنکور این مرکز ۱۷ بهمن است که طریقه برگزاری آن به زودی اعلام می شود، همچنین علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام اولیه و عضویت در گروه مجازی مشخصات خود را از جمله نام و نام خانوادگی، حوزه محل تحصیل و کد طلبگی خود را به شماره ۰۹۱۷۴۴۵۰۷۹۰ پیامک کنند، همچنین طلاب نیز می توانند برای ثبت نام به آدرس http://paziresh.iki.ac.ir/register/ مراجعه کنند.

وی در پایان بیان کرد: موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) واحد شیراز در بلوار احمدی جنوبی و طبقه دوم حوزه علمیه خاتم الانبیا(ص) واقع شده است.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول