اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

منشا: توپ اولین هت‌تریک لیگ برتر را به خانه بردم/ برای باخت پرسپولیس مقابل اولسان ناراحت شدم

مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بعد از بازی با شهرخودرو توپ را با امضای اعضای تیم برای یادگاری به خانه بردم.

منشا: توپ اولین هت‌تریک لیگ برتر را به خانه بردم/ برای باخت پرسپولیس مقابل اولسان ناراحت شدم

گادوین منشا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اولین هت تریک این فصل لیگ برتر و شرایط تیم گل گهر صحبت های زیرا را انجام داد:

فارس:‌ گل‌گهر بعد از دو باخت متوالی به برد پرگل رسید و دوباره صدرنشین شد. بازی با شهرخودرو چطور بود؟

در دو باختی که مقابل پیکان و نفت آبادان داشتیم همه دیدند فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم. حقمان مساوی هم نبود و باید با اختلاف گل بالا برنده می‌شدیم اما متاسفانه به خاطر برخی اشتباهات نتوانستیم پیروز بازی باشیم. در مورد داوری هم دوست ندارم صحبت کنم. به هرحال این بازی‌ها گذشته، بعد از دو باخت به مصاف شهرخودرو رفتیم. این تیم هفته گذشته علیرغم 10نفره شدن فرصت‌های خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کرد. با این دیدگاه و بعد از یک باخت مقابل ما قرار گرفت. دوست داشتیم در خانه حتما نتیجه بگیریم.

با انگیزه بسیار زیادی به زمین رفتیم. طبق تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم و با صحبت‌های کادرفنی وارد این مسابقه شدیم. بازی در ابتدا خیلی گره خورده بود. چون شهرخودرو با 5 مدافع بازی می‌کرد. چند فرصت نصفه و نیمه هم ایجاد کردیم ولی خوشبختانه موفق شدم در آخرین دقیقه با تلاش بچه ها از فرصت استفاده کنم تا گل اول را بزنیم. با صحبت‌های کادرفنی بین دو نیمه، توانستیم در ادامه بازی به تعداد گل‌هایمان اضافه کنیم. با تلاش همه بچه‌ها بود که توانستم در این بازی سه گل بزنم. نمی‌شود گفت فقط من تنها این کار را انجام دادم. قطعا با تلاش تمامی بچه ها و کادرفنی موفق شدیم این نتیجه را به دست بیاوریم.

فارس: در این‌بازی هت‌تریک کردی و در کسب سه امتیاز نقش پررنگی داشتی. از اولین هت‌تریک لیگ برتر چه حسی داری؟ آیا امسال پوکر را هم از شما می‌بینیم؟

خیلی خوشحالم. این اولین هت‌تریکم بود. بعد از بازی هم توپ را با امضای اعضای تیم به خانه بردم و به یادگار نگه می‌دارم. در مورد پوکر هم؛ قطعا همه به خصوص مهاجمان دوست دارند در یک بازی سه گل یا بیشتر بزنند. چه کسی از این کار بدش می آید؟ قطعا دوست دارم و امیدوارم اتفاق بیفتد.

فارس: یونس شاکری و پیمان رنجبری زوح شما در خط حمله هستند. رابطه‌ات با آن‌ها چگونه است؟

یونس شاکری و پیمان رنجبری دو تا از دوستان خوب من هستند که امسال با هم خط حمله گل گهر را تشکیل داده‌ایم. متاسفانه یونس چهار بازی به خاطر مصدومیت غایب بود. امیدوارم هرچه سریع‌تر به جمع ما اضافه شود و به روزهای خوب خودش برگردد. پیمان هم بازیکن خوب و پسر باشخصیتی است. او را خیلی دوست دارم. در بازی با پیکان متاسفانه شانس با او یار نبود و چند فرصت را از دست داد. اما نباید فراموش کنیم که با جایگیری های خوب خودش فرصت های بسیار زیادی را ایجاد می‌کند. این نکته خیلی مثبتی است که با دوندگی و تلاش زیاد خیلی به تیم کمک می‌کند.

فارس: در دو بازی که باختید، فرصت‌های‌گلزنی زیادی هم داشتید که از دست رفت. این مشکل برطرف می‌شود؟

بله متاسفانه در دو بازی که باختیم، فرصت های زیادی را از دست دادیم. در طول هفته روی این موضوع کار کردیم و امیدوارم تکرار نشود و کمتر و کمتر شود.

فارس: بعد از 7 هفته با 9گل آقای گل لیگ برتر هستی، آیا امسال از مرز 20گل رد می‌شوی؟ برنامه‌ای برای آقای گلی داری؟

بله در هفت هفته، 9 گل زدم و فعلا بهترین گلزن لیگ برترم و امیدوارم به تعداد گل‌هایم اضافه کنم. نمی‌توانم کتمان کنم؛ مثل هر مهاجم دیگری دوست دارم آقای گل بشوم.انگیزه کافی هم قطعا برای رسیدن به این عنوان دارم. در مورد اینکه 20گل می‌زنم یا بیشتر الان نمی‌توانم صحبت کنم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم. نهایت تلاشم را می‌کنم که با همکاری سایر بازیکنان تیم امیدوارم این اتفاق بیفتد. ما تمرکزمان در هر مسابقه روی همان بازی و مهمتر از هر چیزی بردن آن بازی است. مهم نیست که من گل بزنم یا بازیکن دیگری. مهمتر از هر چیزی کسب سه امتیاز است.

فارس: الان بسیاری تیم گل‌گهر را مدعی اول قهرمانی می‌دانند. آیا این اتفاق می‌افتد؟

به هیچ عنوان نمی‌خواهیم سطح توقعات را بالا ببریم. بازی به بازی پیش می‌رویم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه را به دست بیاوریم. امیدوارم این اتفاق بیفتد. الان به هیچ عنوان چنین فکری را نداریم. صرفا بازی به بازی پیش می رویم و امیدواریم بهترین بازی‌ها را انجام بدهیم. بازی های زیبا با فرصت های زیاد و امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال و راضی نگه داریم.

فارس: مدتی بود افت کرده بودی اما الان‌ منشایی را می‌بینیم که شاید حتی در پرسپولیس هم دیده نشد. امسال چه اتفاقی افتاده که تا این حد آماده و تشنه گلزنی هستی؟

به هیچ عنوان دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم که در پرسپولیس، استقلال یا پیکان چه اتفاقاتی افتاد. شرایط کاری هر تیمی متفاوت است. در گل‌گهر امکانات بسیار خوبی وجود دارد. آرامش خاصی اینجا وجود دارد. با تلاش کادرفنی الان به این مرحله رسیده‌ام و امیدوارم از این بهتر هم بشوم. در اینکه  واقعا انگیزه کافی برای گل زدن دارم، نقش کادرفنی بسیار بالا بوده و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

فارس: کار کردن با امیر قلعه‌نویی چگونه است؟

امیرقلعه نویی بهترین و پرافتخار ترین مربی ایرانی است. باعث افتخار است که امسال با او کار می کنم. واقعا کار کردن با قلعه نویی را دوست دارم و برایم لذت بخش است.

فارس: در این هفته بیرون از خانه مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کنید. از مدافعان حرف شناخت داری؟

ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی است. بله، مدافعانش را می‌شناسم. به خصوص عبدالله حسینی که سال گذشته  با هم همبازی بودیم و دوست خوب من هم هست. امیدوارم بتوانم موفق باشم. از آن مهمتر، همانطور که گفتم این است که تیم موفق باشد. تمام تلاشم را می‌کنم که گلزنی کنم ولی مهمتر از آن پیروزی تیم است که امیدوارم آن را به دست بیاوریم.

فارس: تیم اسبق شما در دومین فینال لیگ قهرمانان آسیا هم به جام قهرمانی نرسید. در  این مورد صحبتی داری؟

از اینکه پرسپولیس نتوانست در این بازی برنده باشد واقعا خیلی ناراحت شدم. VAR کمک کرد که دو پنالتی به نفع اولسان اعلام شود و متاسفانه نتوانستیم خوشحالی کنیم. به خاطر این شکست خیلی دمق شدم. گفته بودم که اگر پرسپولیس قهرمان شود خوشحالی من کمتر از بازیکنان این تیم نیست. امیدوارم تیم بزرگ پرسپولیس روزی به این افتخار دست پیدا کند و قهرمان آسیا بشود چون واقعا حقش است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول