اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تمام مراکز درمانی سپاه به کمک کادر درمان آمد/ مردم زحمات پرستاران را بی‌اثر نکنند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر لزوم کمک مردم به جامعه پرستاران در قطع زنجیره شیوع کرونا گفت: تمام مراکز درمانی سپاه به کمک کادر درمان آمده است.

تمام مراکز درمانی سپاه به کمک کادر درمان آمد/ مردم زحمات پرستاران را بی‌اثر نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار حمید دامغانی در مراسم تجلیل از پرستاران در سپاه ناحیه شاهرود، با گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) و با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در کربلا اظهار کرد: نقش حضرت زینب (س) بعد از واقعه کربلا بسیار ارزشمند بود؛ ایشان هم نقش پرستاری دین و اسلام را انجام می‌دادند و هم پرستاری از کاروان اسرا را بر عهده داشتند.

وی افزود: این نقش وقتی ارزش دوچندان دارد که حضرت در اوج غم و اندوه عظیمی که داشتند، این نقش مهم را ایفا کردند و بار مسؤولیت کاروان اسرا را نیز بر عهده داشتند و ارزش کار حضرت زینب (س) این‌گونه والاست.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه شغل پرستاری مسائل و سختی‌های خاص خود را دارد، گفت: پرستاران دائماً با افرادی سروکار دارند که در رنج و درد هستند و فشار زیادی تحمل می‌کنند و در عین حال، باید نشاط، امیدبخشی و روحیه خود را حفظ کنند که سختی کار پرستاران و ارزش کار آنها را دوچندان است.

وی با اشاره به فشار مضاعف ایام کرونا به جامعه پرستاری افزود: این تلاش‌ها جهاد است و بهترین تعبیر از خدمات این عزیزان، جهاد فی سبیل الله است که زحمات آنها را مورد توجه قرار می‌دهد.

دامغانی ادامه داد: پرستاران در منزل خود نیز باید مراقبت‌های ویژه‌ای داشته باشند و برخی مدت‌ها نتوانسته‌اند فرزندان، همسر و والدین خود را ببینند و زحمات این عزیزان ستودنی است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر لزوم کمک مردم به جامعه پرستاران در قطع زنجیره شیوع کرونا گفت: تلاش کنیم تا پرستاران بتوانند سیر زندگی عادی خود را دنبال کنند و جهاد مستمر آنان اثرگذار باشد.

دامغانی با بیان اینکه بسیجیان و تمام مراکز درمانی سپاه به کمک کادر درمانی آمده است، افزود: حوزه فعالیت بسیجیان در مقابله با کرونا بسیار گسترده است؛ از غسل و تدفین تا کمک به کادر درمان و نیروهای انتظامی و بسیجیان در کارهای جهادی نیز تلاش دارند تا رافع مشکلات باشند.

او گفت: در این روزهای باید از بسیجیانی که نقش پرستاری را هم ایفا می‌کنند، تقدیر کرد.

مراسم نمادین تجلیل از پرستاران به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در شاهرود برگزار شد.

در این مراسم، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از پرستاران درمانگاه رضوی و نقاهتگاه شاهرود با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، فرمانده و مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تجلیل شد.

در این مراسم که به‌صورت ویدئوکنفرانس استانی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود برگزار شد، از کادر درمانی درمانگاه رضوی شاهرود به نمایندگی از پرستاران استان سمنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول