اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع بسته‌های معیشتی بسیج زنان شاهرود بین نیازمندان

مسؤول بسیج جامعه زنان شاهرود گفت: بسته‌های معیشتی به همت خیران و بانوان بسیجی شاهرود تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

توزیع بسته‌های معیشتی بسیج زنان شاهرود بین نیازمندان

معصومه صفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: «یلدا» یکی از آیین‌هایی است که از دیرباز در بین ایرانیان جایگاهی ویژه داشته و دارد و همه‌ساله به بهانه آخرین شب پاییز که یلدا نام گرفته است، تمام اعضای خانواده دور هم جمع می‌شوند؛ اما امسال به دلیل تغییر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، دیدوبازدیدهای حضوری و فیزیکی برای حفظ سلامت تمام اعضای خانواده جای خود را به دیدوبازدید مجازی داد.

او گفت: شمار زیادی  از مردم به این موضوع توجه کرده و تابع محدودیت‌های کرونایی بودند تا از ابتلا به این ویروس منحوس مصون بمانند.

مسؤول بسیج جامعه زنان شاهرود با اشاره به هم‌زمانی شب یلدا با ولادت حضرت زینب (س) بیان کرد: اقدامات گسترده جهادی به همت بسیج و سپاه از بدو شیوع ویروس کرونا در جهت خدمات‌رسانی به مردم و همراهی و کمک به مدافعان سلامت انجام شده است.

او افزود: بسیج جامعه زنان شهرستان شاهرود همگام با دیگر نیروهای بسیجی، سپاهی و جهادی در جای‌جای استان در این راستا فعالیت‌های گوناگونی را تا  امروز انجام داده است.

صفری افزود: از جمله این اقدامات، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در قالب اجرای رزمایش کمک مؤمنانه بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا بوده و این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های خیاطی برای دوخت ماسک بیان کرد: این روزها نیز به کمک خیران و بسیجیان جهادگر شهرستان شاهرود، بسته‌های یلدایی و کمک معیشتی ویژه نیازمندان این شهرستان تهیه و توزیع  شد.

مسؤول بسیج جامعه زنان شاهرود گفت: شکلات، تنقلات، آجیل، شیرینی، تخمه و میوه از محتویات بسته‌هایی بود که باهدف ایجاد نشاط و شادابی بین نیازمندان توزیع شد.

صفری با بیان اینکه در کنار این بسته‌ها، بعضی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، بسته‌های معیشتی شامل برنج، ماکارونی، حبوبات و دیگر اقلام ضروری هم میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‌کنند، اظهار کرد: توزیع میان‌وعده با هدف تقویت روحیه نشاط در بین مدافعان سلامت، تهیه شیر خشک و پوشک باهدف حمایت از موالید و توزیع در محله‌های اسلامی شهرستان شاهرود از دیگر برنامه‌های در حال اجراست.

وی افزود: همچنین به‌منظور سهولت و تشویق در پرستاری از سالمندان کم‌برخوردار تعدادی بسته ایزی‌لایف هم بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/74007/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول