اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش کاربران به درج ردیف بودجه برای اجرای 2030/ گویا 2030 تبدیل به ناموس دولت شده است

امروز در صحن علنی مجلس یکی دیگر از لایه‌های لایحه بودجه 1400 رونمایی شد؛ بندی که در آن دولت برای مشارکت فعال در اجرای برنامه‌ها و تعهدات جهانی بویژه اهداف توسعه پایدار و آموزش ۲۰۳۰ ردیف بودجه تعریف کرده است.

واکنش کاربران به درج ردیف بودجه برای اجرای 2030/ گویا 2030 تبدیل به ناموس دولت شده است

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، امروز در صحن علنی مجلس یکی دیگر از لایه‌های لایحه بودجه 1400 رونمایی شد؛ بندی که در آن دولت برای مشارکت فعال در اجرای برنامه‌ها و تعهدات جهانی بویژه اهداف توسعه پایدار و آموزش ۲۰۳۰ ردیف بودجه تعریف کرده است. این موضوع با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. بخشی از این واکنش‌ها در ادامه آمده است.


💬احمد نادری
در صفحه ۴۵۳ بودجه تقدیمی دولت به مجلس؛ درخواست بودجه برای “مشارکت فعال در اجرای برنامه ها و تعهدات جهانی بویژه اهداف توسعه پایدار و آموزش ۲۰۳۰” آمده است.
این سند ننگین؛ گویی تبدیل به ناموس دولت شده است و حاضر به کوتاه آمدن نیست. از وزیر آموزش و پرورش شکایت خواهیم کرد.


💬مجتبی رضاخواه
اصرار بر اجرای سند ۲۰۳۰ در لایحه بودجه؛فاین تذهبون؟!
تبعیت از راهکارهای منحط غربی چه آورده‌ای جز آسیب فرهنگی دانش‌آموزان داشته؟
برنامه سالانه دولت جلد ۲ صفحه ۴۵۳، ذیل برنامه آموزش و پرورش عمومی: مشارکت فعال در اجرای برنامه‌ها و تعهدات جهانی بویژه اهداف توسعه پایدار و آموزش ۲۰۳۰

 

💬‌علی خضریان
یکی از نکات قابل تامل در لایحه #بودجه_۱۴۰۰ وقاحت جریان #غربگرا در تنظیم بخش #آموزش_و_پرورش می‌باشد که علنا برای مشارکت فعال در اجرای برنامه‌ها و تعهدات جهانی بویژه اهداف توسعه پایدار و آموزش ۲۰۳۰ بودجه درنظر گرفته شده است.

 

💬اقبال شاکری
شاهکار جدید ژنرالها!!
مشارکت فعال در انجام تعهدات جهانی توسعه پایدار و آموزش ۲۰۳۰ (صفحه ۴۵۳ لایحه بودجه) لجاجت دولت در اجرای سند ۲۰۳۰ علیرغم مخالفت مقام معظم رهبری و شورای عالی انقلاب فرهنگی
​دریغ از ذره ای پاسخگویی و شرمندگی!

 

💬سیده زهرا عبداللهی
امروز درجلسه علنی مجلس مطرح شد که در صفحه453 بودجه در بخش ارتقای کیفیت تعلیم وتربیت، عنوان "مشارکت فعال در اجرای برنامه‌هاوتعهدات جهانی به ویژه آموزش سند2030" قید و براش ردیف بودجه تعیین شده! -یادمون نره که روحانی گفت اگه یک روز از دولتم باقی مونده باشه دست ازسند 2030 برنمیدارم.


💬مجتبی خسروی
حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش را یادتونه میگفت سند 2030 هیچ جایی در نظام تعلیم و تربیت نداره و با مجریان سند 2030 برخورد میشه! حالا دم خروس زده بیرون و مشخص شده توی لایحه بودجه 1400 حتی برای این موضوع بودجه هم در نظر گرفته!

 

💬محمدحسین
همّتی که دولت برای اجرای سند ۲۰۳۰ بکار بسته را اگر برای رفاه دانش‌آموزان خرج می‌کرد الان هیچ دانش‌آموزی بخاطر نبود یک تبلت ساده از تحصیل جا نمی‌موند! مگه #چی_داره_۲۰۳۰ !؟

 

💬مهدی سلیمانی
وقاحت یعنی اینکه توی بودجۀ سال ۱۴۰۰ برای سند توسعه پایدار یا همون ۲۰۳۰ بودجه در نظر بگیری! این سندی است که دولت تعهداتی داده و الان به دنبال اجراشه.

 

💬سید مهدی حسینی
"مشارکت فعال در اجرای برنامه ها و تعهدات جهانی بویژه اهداف توسعه پایدار و #سند_آموزش_۲۰۳۰ " دولت، پول ملت را جهت رسیدن به اهدافی که در تعارض با تعالیم فرهنگی و ارزش های دینی ما است هزینه میکند؛
#علی_برکت_الله...


💬پیکارجو
به دولتی که همزمان هم برای بنیاد حاج قاسم بودجه اختصاص میده هم اجرای سند ۲۰۳۰ چی میگن؟


💬محمدرضا یوسفی
برای پیاده سازی آموزش های غربی سند ۲۰۳۰ #بودجه درنظرگرفتن آن وقت بودجه چهارصدم درصدی نهادهای فرهنگی رفته تو چشم رسانه های #اصلاح_طلب

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول