اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پیش‌بازی رئال و ایبار| بررسی وضعیت مصدومان ، ترکیب زیدان و تقابل‌های اخیر 2 تیم

رئال مادرید در پی چهارمین برد متوالی مقابل ایبار است و می‌خواهد به صدرجدول و اتلتیکومادرید برسد.

پیش‌بازی رئال و ایبار| بررسی وضعیت مصدومان ، ترکیب زیدان و تقابل‌های اخیر 2 تیم

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا، رئال مادرید از ساعت 23 و 30 دقیقه در ورزشگاه ایپورا مونیسیپال میهمان ایبار است.

رئال مادرید در دوران خوبی به سر می‌برد و توانسته 3 مسابقه متوالی لالیگایی خود که مقابل حریفان سخت نیز رقم خورده را با پیروزی پشت سرگذارد.

آنها مقابل سویا، اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو به برتری رسیدند و اکنون شرایط بسیار خوبی دارند و می‌خواهند چهارمین برد متوالی لالیگایی خود را جشن بگیرند.

به نظر می‌رسد زیدان در این مسابقه از سیستم چرخشی استفاده کند و به برخی بازیکنان مثل راموس، مودریچ، کروس، کارواخال، لوکاس واسکز و بنزما استراحت بدهد. زیدان می‌داند برای تداوم روزهای موفقیت باید بازیکنان خود را از کمند مصدومیت دور کند.

با بازگشت فده والورده، مارتین اودگارد و لوکا یوویچ به نظر می‌رسد ترکیب اصلی زیدان نسبت به بازی‌های گذشته تفاوت داشته باشد.

ایبار در جدول لالیگا پس از 13 بازی به 15 امتیاز و مقام سیزدهم رسیده و می‌تواند برای رئال مادرید با 13 بازی و 26 امتیاز و مقام سوم مشکل ایجاد کند.

تیم حریف امشب زیدان در دفاع بسیار منظم است و در رقابت‌های لالیگا نشان داده که به آسانی گل نمی‌خورد. آنها هفته گذشته مقابل سوسیداد، تیم دوم جدول به تساوی یک بر یک رسیدند و در بازی مقابل والنسیا نیز به تساوی بدون گل دست یافتند.

*وضعیت مصدومان رئال

ایسکو جدیدترین آسیب دیده زیدان است و به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در این جدال حضور ندارد. ادن ازارد نیز با اینکه به تمرینات بازگشته ولی در مادرید مانده تا به آمادگی بیشتر دست یابد. دیگر غایب رئال، وینیسیوس است که به دلیل مشکل تورم معده به باسک سفر نکرد.

یوویچ، اودگارد و ماریانو به ترکیب بازگشتند و کاسمیرو پس از یک جلسه محرومیت برای این مسابقه آماده است. طبق گزارش‌های رسانه‌های نزدیک به مادرید تغییر زیادی در ترکیب اصلی رئال امشب رخ خواهد داد و برخی از روی نیمکت کار را آغاز خواهند کرد.

*تقابل‌های اخیر ایبار-رئال

ایبار در 3 بازی گذشته خود مقابل مادرید شکست خورده است. آخرین بازی آنها در ورزشگاه دی‌استفانو با شکست 3 بر یک مقابل رئال به اتمام رسید، جایی که راموس، بنزما و مارسلو گل‌های تیم زیدان را به ثمر رساندند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول